Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.03.2005, 14:24
KooPee:n Avatar
KooPee KooPee ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 2.663
Perusasetus

On se tärkeää, huomaa hyöty vaikka tästä kuvasta:

Tossa on mulla nipistetty vielä runkoaisoistakin noin 15cm pois, harkittiin kyllä asennusta vieläkin sisemmälle, mutta näilläkin asetuksilla jäi nousukulma yli 80astetta.
Suurin hyöty kumminkin tulee painonsäästöstä kun ei tule vinssin painolle vipuvartta kovin kauas etuakselilta.




Edited by - KooPee on 09/03/2005 14:28:38

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyotan suuttimien asennuksesta? KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 21 13.02.2013 21:33
spottivalojen asennuksesta Heikki L Chit-Chat 11 07.03.2008 20:40
Eberpacherin asennuksesta?? jonetzu Tekniikka & Jutustelu 6 25.10.2007 05:56
arb:in asennuksesta miksu1 Tekniikka & Jutustelu 1 27.07.2006 10:42
Vinssi ja vinssin kopiot. vinkkejä vinssin ostoon! Glutton Tekniikka & Jutustelu 7 03.07.2005 12:49


Sivu luotu: 16:43 (GMT +2).