![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
On se tärkeää, huomaa hyöty vaikka tästä kuvasta: ![]() Tossa on mulla nipistetty vielä runkoaisoistakin noin 15cm pois, harkittiin kyllä asennusta vieläkin sisemmälle, mutta näilläkin asetuksilla jäi nousukulma yli 80astetta. Suurin hyöty kumminkin tulee painonsäästöstä kun ei tule vinssin painolle vipuvartta kovin kauas etuakselilta. Edited by - KooPee on 09/03/2005 14:28:38
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Toyotan suuttimien asennuksesta? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 13.02.2013 21:33 |
| spottivalojen asennuksesta | Heikki L | Chit-Chat | 11 | 07.03.2008 20:40 |
| Eberpacherin asennuksesta?? | jonetzu | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 25.10.2007 05:56 |
| arb:in asennuksesta | miksu1 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.07.2006 10:42 |
| Vinssi ja vinssin kopiot. vinkkejä vinssin ostoon! | Glutton | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.07.2005 12:49 |