![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mitä tihheempi välitys on porttaalissa, niin sen tiukemmalle jaksaa moottori vääntää vetarin ja murroksen ennen esim. sammumistaan.
Suoralla akselilla sammuu moottori aikaisemmin. Jos suoraan akseliin lisätään porttaalit tuosta noin vaan, pittääkö vetaria ja murrosta vahventaa? Tuli vaan mieleen, kun miulla oli akselivetoisia sora-autoja ja niistä vetarit katkeili, kun koville joutuivat. Sitten tuli muuten samoja autoja, mutta napaperillä. No ei ennää katkennu vetareita ne kun oli huomattavasti järeämpiä kuin aikaisemmin. Muuta pientä toki särkyi sen jäläkeenkin. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Volvon porttaalit | white brothers | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 18.01.2017 18:10 |
Myyty volvon porttaalit+uudet 35" fedima sirocot volvon vanteilla | Maajussi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 12 | 21.06.2013 13:26 |
Myyty Volvon porttaalit! | Anttu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 17.06.2012 17:25 |
Ostetaan volvon porttaalit | tore | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 16.02.2010 17:05 |
Myyty Volvon porttaalit | Maajussi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 08.09.2008 21:53 |