![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Taas olisi aika etsiä vaimolle uutta kulkinetta. Pyrkimys olisi kovasti nelivetokantaan. Budjetti on max 13 ke ja diiseli voisi olla kiva. Kilometrit kuitenkin yli 35 tkm/v. Subarua olen harkinnut, lähinnä mielessä outback. Onko se diiselibokseri susi. Yhden legacyn samalla koneella kävin kokeilemassa, ja mielestäni vaikutti meidän käyttöön toimivalta ominaisuuksiltaan. Merkkiä ei ole lukittu, muitakin ideoita otetaan vastaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ekat on. Paljon hajonnu. Kampiakseliko niistä nyt katkes vai mikä... guugleta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kampiakselit justiinsa.
|
||||
|
||||
|
Tais olla niin että 2011 eteenpäin koneet kestää (olikohan 4 kehitysversio koneesta) 2008-2010 on niitä surullisia koneita....toki niissäkin muistaakseni tehdas korvaa 200tkm asti jos on huollot kunnossa
|
|||
|
|||
|
Ja alle 6v auto. Mallivuodet 08-09 subarun dieseleissä on niitä ettei pidä koskea pitkällä tikullakaan jollei ole 11-> tehdystä konerempasta tietoa. Vika on suunnittelutason ongelma, ei vaikuta huollot eikä mikään vaan kaikki noista alkupään koneista tulee hajoamaan, ja valtaosin alle 300tkm.
|
|||
|
|||
|
Eli subaru hylätty. Uudemmat ei mahdu budjettiin. Muita nelikkofarmareita diiselinä? Noi vag tuotteetkaan ei isommin vakuuta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Itellä ollut pari tuollaista bensakoneilla, takana noin puoli miljoona kilsaa yhteensä. Parhaat autot mitä ikinä oon omistanut. Tosin ei mulla mersua koskaan ole ollutkaan
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kulutus saisi olla maantiellä mieluusti alle 6l ja maastureita on taloudessa kyllä pari muutenkin. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Maasturi/lava-auto käyttöautoksi | MiKo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.02.2015 20:57 |
| Mikä maasturi käyttöautoksi? | puuhapate | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 20.08.2006 19:41 |
| Mikä 4X4 käyttöautoksi? | Päksi | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 13.12.2005 20:23 |
| Mikä auto? | kharju | Chit-Chat | 8 | 23.10.2005 11:47 |
| mikä mikä auto.äänestys. | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 09.08.2004 23:07 | |