Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.10.2017, 18:05
veikkaaja veikkaaja ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.05.10
Sijainti: Perniö
Viestit: 186
Perusasetus

Itellä jeepissä on haalea tummennuskalvo yläreunassa, siihen AS1 ja nuoli alaspäin merkintään asti.. Ja edellisessä katsastuksessa insinööri kehui, että oikein laitettu.. The insinöörin mukaan, saisi olla vaikka maalattu siihen merkintään asti.

  #2  
Vanha 01.11.2017, 15:01
karhunen karhunen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.08.15
Sijainti: Vaasa, Finland
Viestit: 42
Perusasetus

ET?


Mikähän mahtaa olla tämän vanteen et?
Auto on -94 Hilux, LN110 2.4l vaparilla.
Kuva vähän heikko mut ei mulla muutakaan oo antaa.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20171101_112711.jpg‎
Views:	163
Size:	62,7 Kt
ID:	81942  
  #3  
Vanha 01.11.2017, 18:26
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.774
Perusasetus

Eipä taida tuosta tekstistä selvitä et, mut jos vanne on sulla itellä niin mittaamalla saat parhaiten/tarkimmin selville.
__________________
Harbor Cruisers
  #4  
Vanha 01.11.2017, 18:57
karhunen karhunen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.08.15
Sijainti: Vaasa, Finland
Viestit: 42
Perusasetus

ET


On mulla vanne ja kummi päällä.
Eikä oo tietoo kuinka ET mitataan.

Mutta,hiluxi on täysin vakio vailla levikkeitä ja 235 leveet kumit pitäs saada alle.
Muistelenko väärin vai menikäs tuohon 6" levee vanne +12 ET:llä?
  #5  
Vanha 01.11.2017, 19:03
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.774
Perusasetus

Tässä esimerkkinä pari aika simppeliä ohjetta. Tosiaan nopeammin ja varmemmin saa selville kun ite mittaa.
https://www.specialfalgar.fi/vanteet...ulttijaon.aspx

http://www.vannehaku.fi/forum/threads/id/18/
__________________
Harbor Cruisers
  #6  
Vanha 06.11.2017, 09:47
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.158
Perusasetus

Onkos kellään kokemusta näistä laajakaista asioista. Eli mullahan on tommonen vanha kunnon puhelinlanka ilmajohtona ja sitä kautta ADSL intter netti. Nyt kun siinä on ilmaantunut semmosta pätkimistä mikä saattaa johtua monestakin syystä liittyen tuon johdon kuntoon (joku oksa vaikka raapinut jossain kohtaa kuoren poikki) niin miksi palveluntarjoaja DNA on niin kovin vastahakoinen tekemään asialle yhtään mitään muuta, kuin myymään jotain 4G intternettimokkulaa. Totta kai pörssiyhtiö tienaa eniten sillä, että mut juoksutetaan itse postista hakemaan joku paketti missä on mokkulat ja pokkulat, mutta jos vuosikaudet maksaa yli 30€ kuukausimaksua kiinteästä laajakaistasta, niin kai sillä nyt pitäisi kattaa sitä linjan ylläpitoakin? Mitähän tässä nyt sitten pitäisi tehdä tai sanoa, että alkaisi heti tulemaan palvelua, eikä vaan noita perhanan mokkuloita mitkä ei täällä tule toimimaan ainakaan yhtään paremmin?
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
  #7  
Vanha 06.11.2017, 11:36
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.152
Perusasetus

En tiiä mutta ite ainakin kyllästyin pätkivään 4G:n ja tilasin juuri vanhan liiton laajakaistan itelleni.
__________________
- En pidä teistä.



  #8  
Vanha 16.11.2017, 13:14
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.261
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
Onkos kellään kokemusta näistä laajakaista asioista. Eli mullahan on tommonen vanha kunnon puhelinlanka ilmajohtona ja sitä kautta ADSL intter netti. Nyt kun siinä on ilmaantunut semmosta pätkimistä mikä saattaa johtua monestakin syystä liittyen tuon johdon kuntoon (joku oksa vaikka raapinut jossain kohtaa kuoren poikki) niin miksi palveluntarjoaja DNA on niin kovin vastahakoinen tekemään asialle yhtään mitään muuta, kuin myymään jotain 4G intternettimokkulaa. Totta kai pörssiyhtiö tienaa eniten sillä, että mut juoksutetaan itse postista hakemaan joku paketti missä on mokkulat ja pokkulat, mutta jos vuosikaudet maksaa yli 30€ kuukausimaksua kiinteästä laajakaistasta, niin kai sillä nyt pitäisi kattaa sitä linjan ylläpitoakin? Mitähän tässä nyt sitten pitäisi tehdä tai sanoa, että alkaisi heti tulemaan palvelua, eikä vaan noita perhanan mokkuloita mitkä ei täällä tule toimimaan ainakaan yhtään paremmin?
Mites asikkalassa on valokuitu hommelit?

Meillä alkoi juuri rakentumaan verkko ja tilasin myös itselleni liittymän...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2016 Nikuzai Chit-Chat 791 28.12.2016 06:22
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 JiiPee Chit-Chat 1300 28.12.2015 18:45
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! lavanelikko Chit-Chat 1901 31.12.2014 15:33
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! SuurSyömäri Chit-Chat 1015 03.01.2013 18:46
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55


Sivu luotu: 14:55 (GMT +2).