![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja sitten lipan teko valon alle tai valon siirto taaemmassa kun häikäsee
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei se edes häikäise, konepelti kyllä valostuu muttei mitenkään suuresti.. Karjapuskurin oonki teipannu mustaksi takaa jo keväällä kun selän takaa paistava aurinko taittui mukavasti silmiin
![]() Lepposa oli eilen syyspimeässä ajella, valoa on että piisaa ja fiksusti metsän puolellakin. |
|
|
||||
|
||||
![]() Työmaalla kulkemiseen tartteeki maasturia..
|
|
|
|||
|
|||
|
Tuliko lisää tuulen suhinaa, kun laitoit tuon ledbarin tuohon? "Tosi" maastureissahan ei varmaan häirittis, mutta tuo minun citykottero on nii hiljanen sisälle, niin sen takia kyselen..
|
|
|
||||
|
||||
|
En oo kyllä huomannu suhinoita mut tuo on muutenki niin jyrä ettei vaikuta asiaan
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuli leimalta oikeen hylsä, reaktiotankojen reiät kulunu molemmin puolin..
![]() Kumit oli vielä ihan ookoo kunnossa, en tiedä miten nuo pitäis virallisesti korjata mutta minä tuusasin isolla virralla täyttöä migillä ja muotoilin vingulla.. ![]() Huomasin kuvasta että jäi vähän leveäksi niin täyttelin reunoja lisää mutta idea selviää kyllä tuosta, kasasin sitten entisillä kumeilla enkä minä keksi miksei se toimisi
|
|
|
||||
|
||||
|
Ihan kuulemma oikein meni.
![]() Leimaa heinäkuuhun 2019.. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |