![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Se on helppo kokeilla, onko vika anturissa vai muualla, kun vaihtaa antureiden päästä johdot ristiin ja kattoo syttyykö etulukon merkkivalo kun laittaa takalukot päälle.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() APUVA !!!!
Virran alennin päästi toiminta savun ulos mutta ei polttanut sulakkeita mistään.... Mutta nyt ei sitten auto enään lähe käyntiin ja tossahan on tuo ihme 123 järjestelmä... Antaa ain välillä heikon kipinän mutta ei riittävästi että lähtis käymään tuliko 123 nyt sitten romua??? Se ei haise ja ihmetystä herättää se että puolalle tulee virtaa kumpaaakin nastaan ?!?!? Kuuluuko nuin tehä ???
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Yleismittarilla mitattuna puolan kumpaankin nastaan tulee virta silloin, kun jakaja ei maadoita miinusjohtoa. Eli silloin, kun "kärkiväli on auki"
Noista volvon kärjettömistä jakajista ei itellä ole (ainakaan vielä) mitään kokemusta. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Ratti
Minkäs vehkeen "ralli" ratti käy Volvoon....
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Osaako kukaan tietää mimmoset kierteet on volvon raidetangon päissä?
Täytys varmaa teetättää raidetanko jossain, vai onko kellää valmiita? Tatankassa maksaa 200€ pelkkä tanko ilmanpäitä, tiä onko jotain paskarautaa.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Raidepäässä on raidetangon sisällä olevassa osassa n. puolet kierrettä ja puolet puöreetä, sileetä osaa. Telle ainakin kun Piipari teki uuden raidetangon ainesputkesta, niin tehtiin jenkapakalla kierteet raidepäähän loppuun asti, niin sai lukitusmutterit sinne. Varmaan onnistuisi tehdä myös alkuperäismallisella pantakiristyksellä, jos porais sitten siitä alkupätkältä kierteet pois sieltä raidetangon sisältä ja halkasis kahtapuolen. Itellä muutettu kuitenkin tällä hetkellä tuollaseksi mutterilukitteiseksi. Sitten jos haluaa oikeesti kestävän ja kalliin, niin teettää raidetangon mokkitangosta. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Vieläkin tietoa kaivattais......
Eikö kukaan ole mukamas laittanut jtn. muuta rattia orkkis akseliin ???
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Mulla tummonen, en tiijä merkkiä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Volvo C303 | Repro | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.02.2012 22:51 |
Myyty volvo c303 | antti-85 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 01.09.2011 19:47 |
Myydään volvo c303 | mobil2 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 22.12.2010 18:08 |
Bj40 etuakseli ongelma | Lalli bj40 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.09.2010 20:29 |
Myydään Volvo C303 | Heering80 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 10.05.2010 22:10 |