![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Menee vähän topicin kaappauksen puolelle, mutta... Mazda pakun syyläri sopii hyvin, mutta toimii vaan kylmemmällä termarilla ja silloinkin käy kone vähän kuumana. Paras on varmasti alkuperäinen jäähdytin lyhennettynä ja kennotettuna kolmiriviseksi.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Huutokauppa Hj lukko-akselit mukaan 2. akselit | finvalp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 06.09.2006 13:37 |
| M: Bj akselit | jansku | O/M/V Muut | 2 | 11.08.2005 07:50 |
| Ostetaan RANGEN akselit/ Myydään BJ:n akselit | japex | O/M/V Muut | 8 | 01.02.2005 17:22 |
| M: BJ-40 akselit | MK | O/M/V Muut | 0 | 15.09.2003 12:12 |
| O: Akselit | ari | O/M/V Muut | 0 | 08.03.2003 09:17 |