![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Ite mietin tuota minarcmiggiä kanssa mutta päädyinki Lincolniin ja oikein tyytyväinen oon ollu. http://www.pirkkahitsi.fi/kauppa/mig...speedtec-215c/
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Isompi parempi.
Mulla ollut valovirta-Kemppi, voimavirta-Esab ja nyt voimavirta Migatronic. Edit: Just tuo örvelön paketti. Maski ei ole häävi, mutta muuten asiallinen kokonaisuus. Binzel-liitin taitaa löytyä melkein kaikista nykyään. Isollakin koneella pystyy hitsaamaan ohutta rautaa, kunhan kolvi on sopivan kokoinen. Auton perään aggrekaatin kaveriksi taitaa kuitenkin tulla salkkumallin Kemppi, on kohtuullisen keveä kantaa ja mukava kone hitsata pienestä koostaan huolimatta. Viimeksi muokannut MetAxi : 06.10.2017 21:18 Perustelu: lisäys |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja tosiaan, isollakin koneella pystyy hitsaamaan ohutta ja se on jopa helpompaa kuin pienellä koneella. Tekniikka tosin saattaa vaihtua varsin erilaiseksi.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kempin hitsauskoneen fixausta | axu87 | Chit-Chat | 4 | 23.05.2014 22:25 |
hitsauskoneen renkaat | nyyperi | Chit-Chat | 14 | 22.01.2013 18:42 |
Flektin anturin asteluvun valintaa | Krisse | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.07.2010 17:47 |
MIG/MAG Hitsauskoneen säätäminen | jkholma | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 14.03.2008 23:32 |
Mig hitsauskoneen valinta | PatrolMan | Chit-Chat | 8 | 04.12.2007 16:13 |