![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ei oo sitä vinssiä mut olis komia keulalla. Oliko ne ulosoton kepit kaikissa 89 pajeroissa vakiona?
__________________
Voihan sitä postimerkkejäkin keräillä!! |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kaikissa se keppi ja ulosotto taitaa olla ellei ole kukaan poistanu. Eikö mahtanu olla joku alemman autoveron ehto.
Vinssi ja kardaani vaan asentaen niin saa tehokkaan vinssin.
__________________
Harbor Cruisers |
|
#3
|
|||
|
|||
V6 sytkäongelmat
Vuoden 89 V6 bensa pajerossa tuntuu olevan jonkin sortin sytytysongelmaa.
Virranjakajan kannen alla pyörijän kärki ja tulpille menevät liitokset meni valkoiseksi ja auto tahtoo sammua tyhjäkäynnillä. Vaihdoin pyörijän, kannen, tulpanjohdot ja tulpat, niin auto toimi todella hyvin pari päivää, kunnes sama valkoisuus iski liitoksiin ja auto käy huonommin ja sammuu välillä tyhjäkäynnillä. Mittasin myös puolan joka antoi oikeanlaiset ohmi-arvot. Veikkaan, että ongelma on sytytyksen ajoituksessa. Jos jollain kokeneemmalla on vinkkiä asiaan miten tuon saisi korjattua vai vienkö vaan johonkin pajalle säädättämään sytytyksen? Ja kun tuo auto on puoliksi tietokone noiden sytytyksien kanssa, niin mietin kuinka iso ja vaikea homma on tuo sytytys säätää. |
|
#4
|
|||
|
|||
Pajerosta hävis sähköt
-88 td pajerosta "hävis" sähköt työpäivän aikana. Aamulla toimi normaalisti ilman ongelmia mutta iltapäivällä kun piti kotia lähtee ei tapahtunut mitää kun avaimesta käänsi eikä edes valot menneet päälle. Akkujen jännite 12.64, eikä nopealla vilkaisulla mikään piuhakaan ollut irti. Startti tuohon on n.kk sitten vaihdettu. Satunnaisesti mittarinvalot sekä ajovalot on välkkyneet mutta vika hävinnyt itsestään ennenkuin on kerennyt latausjännitettä mittaamaan.
Auto ollut minulla vajaa 4kk eikä aiempaa kokemusta tämän ikäisistä japanilaisista ole. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Jäänyt näköjään vastailematta. Oli vänkärin puolen akusta lähtevistä pienistä johdoista yks katkennut ja sulanut sitten liittimen runkoon kiinni.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Heti perään seuraavaa vaivaa. Elikkä maantiellä ajaessa takaveto päällä alkoi raklatus kuulumaan. Alkuun kuulu vaan vetopäällä. Ei väliä onko nelikolla tai takavedolla. Käytettiin keula ylhäällä ja tarkastettiin napalukot ja murrokset. Tämän jälkeen raklatus kuuluu koko ajan mutta vaimenee kytkintä painaessa. Voiko olla muusta johtuvaa kun vauhtiksen pultit?
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Maajohto irti/poikki. |
![]() |
| Luokat |
| pajero |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
| Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
| PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
| "Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
| Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |