![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Renkaat/pyörät ovat alustassa samassa paikassa kuten asfaltissakin kiinni auton ohjaus ei lukittu ja toimii sekä kääntyvällä pöydällä että kiinteällä. Kääntyvässä dollyssa pöytä liikku lyhyt matka / suunta ei se ole pyörivä. Kaikki jotka nyt miettivät asiaa niin googlatkaa ja kattokaa youtubit ja muut videopätkät. Kortti tarvitsee sen E kirjaimen. Jossain palstalla on juttua aiheesta ja muuten trafilta tai katsatusasemalta tietoa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Dollyhan rinnastetaan puomiksi / hinausapuvaunuksi.
4 kertaa on pysäytetty tie päällä ja ikinä ei ole mainittu että vaatisi e-kortin.
__________________
KYM#5 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() https://youtu.be/fhBpdZoB5Oc |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tossakin on kääntö pöytä, siksihän se lipsahtaa siitä pöydältä pois Se on jännä miten osa kehuu kyllä kääntyy kunhan renkaat kääntyy. Miksi rekoissa sitten on vaaratilanteita aiheuttava kääntöpöytä jos sitä ei ees tarvitakkaan ![]() Eikä kääntöpöydällisellä dollyllä peruuttaminen oli kiinni kuin kuskista Pikkasen mutkittelua aiheuttaa lyhyt akseli väli
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Oho, niimpäs tuossa onkin! No, eipä se tuota designia pelasta. Mitähän se herra on miettiny kun on tuon suunnitellu
![]() Ja siis kyllähän se varmasti kääntyy ilman kääntöpöytääkin, jos siinä on autolla yli tonni massaa ja auton akselivälin verran vipuvartta niin kyllä jostain välistä löysää antaa väkisinkin. Pari kertaa kun antaa löysät jostain niin onko se sitten muka enää luotettavasti kiinni siinä dollyssa jos tulee ääkijarrutus tai joku väistöliike. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ymmärrän kyllä kääntöpöydän tarkoituksen enkä sen enempää välitä kinata kumpi on parempi tms. mutta tuollainen löytyi.
https://www.youtube.com/watch?v=IKY4CK1Jb3s Jos ei jaksa kokonaan katsoa niin yhdeksän minuutin kohdalta eteen päin ainakin. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
omani tein 10" pyörillä niin voi tehdä ihan suoran akselin. ja kääntöpöytään yksi pyörännapa pystyyn ja pöydän päissä vielä laakerit pystyssä.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Dollyssähän ei vissiin oo mitään vaatimusta myöskään suomen standardien mukaiseen hyväksyttyyn kiinnitykseen tai jarruihin, niin mietiskelin tuossa, onko kellään kokemusta noista ameriikan sähköjarruista? Jos tekiskin tuommosen vähä järeemmän dollyn dodgen perään niin, et se tulis kiinni tuonne keskelle lavaa tuohon ameriikan puolikkaan kiinnikkeisiin ja laittaisi siihen sähköiset jarrut?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
pakosarja kysymystä. | oojiikoo | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.01.2009 13:34 |
pari kysymystä patrollista | -hatsuni- | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 22.02.2008 14:00 |
Pari kysymystä säännöistä... | Uazmies | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2006 12:02 |
Takavinssi kysymystä | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 22.02.2005 09:38 |
Kysymystä pukkaa... | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 16.07.2004 10:12 |