Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.03.2005, 11:03
Niko:n Avatar
Niko Niko ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 25.07.03
Sijainti: Nokia, Finland.
Viestit: 1.950
Perusasetus

Ihme vekotin. Eilen aamulla aloin tutkaileen ja kun koko päivän räpläili, irrotteli osia ja pisti kiinni, niin nyt toimii taas. Kai se vaan kaipas hiplaamista <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Mutta vähän ärsyttää, kun ei vikaa pystyny paikallistaan <img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle>

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suzuki sj 410 käynti kivari Tekniikka & Jutustelu 13 07.12.2010 17:24
LJ.n käynti häikkä Micco Tekniikka & Jutustelu 6 01.06.2007 14:40
patrol käynti ongelma Tekniikka & Jutustelu 5 25.01.2007 09:10
Tojota Lj:n käynti vaeltaa Tekniikka & Jutustelu 6 09.11.2005 19:07
Vieraissa käynti Lars Romance and Relationships 0 13.08.2002 19:20


Sivu luotu: 03:11 (GMT +2).