![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Epoxi, vaikka tuosta http://www.casco.eu/fi/tuotteet/?pc=113 Polyuretaaniliimat on aika kovia ja sopii moneen käyttöön.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ruuvilukitteella (luja) liimailin HDJ lukon moottorin maGneetteja joskus, hyvin toimi, kun hoksas että niissä oli napaisuus eroja, ja halusivat asua vuorotellen
Epoksia kans vois luulla toimivaks
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 23.09.2017 10:35 |
|
#3
|
||||
|
||||
Epox
Epoxilla taisin juurikin omaan vinssiin kestomagneetin liimata kun tipahti kasatessa.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Itse olen käyttänyt vähän joka paikassa 2k mma liimaa, ja tätä saa esimerkiksi etrasta. Magneettiin en ole kokeillut mutta esim yhden vaihdelaatikon kuoressa olevan kämmenen kokoisen reijän olen paikannut ja kaiketi vieläkin toimii
tarttuu kuin tauti, varsinkin jos pinnat pystyy karhentamaan.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Mulla tippu joskus kelkan mangeetosta magneetti. Siihen kävin etralta jotain logtiten liimaa mut en muista nroo. Se on kestäny jo vuosia. Jos moottorin osista kyse niin tulee ongelmaks lämpölaajenemiset.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Nyt on magneetto puristimissa ja liimana locktite yleismallin joustava liima(soveltuu mm.metalli ja kivi)
(lämmönkesto -30- +150*c) paremmilla lämmönkestoilla ei löytynyt motonetista. Lopputuloksesta en tiedä ja voin ilmoittaa jos tuli susi. Kiitos kaikille vastauksista ja vinkeistä |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Pitäisi lämmönkeston riittää..En muista varmaksi luokitusta käämien eristyksille mutta n 120..130 astetta alkaa viimeistään eriste halkeileen.
Kun moottorin ulkokuori 80 astetta niin on jo äärirajoilla..
__________________
http://www.cfline.fi/ |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ohhoh ja voi voi - kiitos ja anteeks ! | pee | Chit-Chat | 13 | 25.01.2014 23:04 |
| Millä ohjelmalla? | offipete | Movies | 3 | 16.12.2007 19:21 |
| Millä ohjelmalla? | offipete | Chit-Chat | 2 | 03.04.2006 00:55 |
| Millä paineilla? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.01.2006 19:22 | |
| Millä pärjää? | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 18.02.2005 23:27 |