Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.09.2017, 10:17
sirP sirP ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: Turku
Viestit: 1.643
Perusasetus

Epoxi, vaikka tuosta http://www.casco.eu/fi/tuotteet/?pc=113
Polyuretaaniliimat on aika kovia ja sopii moneen käyttöön.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.09.2017, 10:32
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Ruuvilukitteella (luja) liimailin HDJ lukon moottorin maGneetteja joskus, hyvin toimi, kun hoksas että niissä oli napaisuus eroja, ja halusivat asua vuorotellen


Epoksia kans vois luulla toimivaks

__________________
- Levannon We(l)ho -

Viimeksi muokannut pee : 23.09.2017 10:35
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.09.2017, 14:28
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Epox


Epoxilla taisin juurikin omaan vinssiin kestomagneetin liimata kun tipahti kasatessa.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.09.2017, 17:35
kenppi kenppi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 18.08.13
Sijainti: Kajaani
Viestit: 503
Perusasetus

Itse olen käyttänyt vähän joka paikassa 2k mma liimaa, ja tätä saa esimerkiksi etrasta. Magneettiin en ole kokeillut mutta esim yhden vaihdelaatikon kuoressa olevan kämmenen kokoisen reijän olen paikannut ja kaiketi vieläkin toimii tarttuu kuin tauti, varsinkin jos pinnat pystyy karhentamaan.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.09.2017, 06:27
kellukka kellukka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: joensuu(Uimaharju)
Viestit: 1.074
Perusasetus

Mulla tippu joskus kelkan mangeetosta magneetti. Siihen kävin etralta jotain logtiten liimaa mut en muista nroo. Se on kestäny jo vuosia. Jos moottorin osista kyse niin tulee ongelmaks lämpölaajenemiset.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.09.2017, 12:57
sakari65 sakari65 ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 24.04.05
Sijainti: kontiolahti/pohjois-karjala
Viestit: 2.674
Perusasetus

Nyt on magneetto puristimissa ja liimana locktite yleismallin joustava liima(soveltuu mm.metalli ja kivi)
(lämmönkesto -30- +150*c) paremmilla lämmönkestoilla ei löytynyt motonetista.
Lopputuloksesta en tiedä ja voin ilmoittaa jos tuli susi.

Kiitos kaikille vastauksista ja vinkeistä
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.09.2017, 14:46
Mikael73 Mikael73 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.01.13
Sijainti: Kalajoki
Viestit: 415
Perusasetus

Pitäisi lämmönkeston riittää..En muista varmaksi luokitusta käämien eristyksille mutta n 120..130 astetta alkaa viimeistään eriste halkeileen.
Kun moottorin ulkokuori 80 astetta niin on jo äärirajoilla..
__________________
http://www.cfline.fi/
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ohhoh ja voi voi - kiitos ja anteeks ! pee Chit-Chat 13 25.01.2014 23:04
Millä ohjelmalla? offipete Movies 3 16.12.2007 19:21
Millä ohjelmalla? offipete Chit-Chat 2 03.04.2006 00:55
Millä paineilla? Tekniikka & Jutustelu 1 05.01.2006 19:22
Millä pärjää? JERKKU Tekniikka & Jutustelu 13 18.02.2005 23:27


Sivu luotu: 20:37 (GMT +2).