![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
JARE, Mä alan rakentaaan tätä mun Jeeppiä joka tapauksessa viikon päästä täällä Varsovassa täkäläisten sääntöjen mukan malliin meidän Origina /AKK / TR1. Aion olla mukana muutamassa täkäläisessä raidissa. Mutta ois kiva tehdä jutut niin että kelpaisi sitten myös suomessa ja kun Eesti on tässä mun matkan varrella, niin olishan se kiva jos peli kelpais myös Tallinnassa _ vai mitä *ASuur*? I won't be lost for ever...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tämmösiäkö Range Rover miehet ovat oikeesti? | kokkolanpoika | Chit-Chat | 11 | 13.01.2007 00:45 |
| Meitä kusetetaan, ihan oikeesti | sjeeppi | Chit-Chat | 77 | 18.12.2005 01:45 |
| Tässä kaikkea kaikille !!! Aikuisten oikeesti !!! | Mutamies | Linkit | 6 | 18.01.2005 01:21 |
| Kuka haluaa?? | ari | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.09.2003 06:14 |