Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.03.2005, 01:32
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.463
Perusasetus

JARE,
Mä alan rakentaaan tätä mun Jeeppiä joka tapauksessa viikon päästä täällä Varsovassa täkäläisten sääntöjen mukan malliin meidän Origina /AKK / TR1. Aion olla mukana muutamassa täkäläisessä raidissa. Mutta ois kiva tehdä jutut niin että kelpaisi sitten myös suomessa ja kun Eesti on tässä mun matkan varrella, niin olishan se kiva jos peli kelpais myös Tallinnassa _ vai mitä *ASuur*?

I won't be lost for ever...

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tämmösiäkö Range Rover miehet ovat oikeesti? kokkolanpoika Chit-Chat 11 13.01.2007 00:45
Meitä kusetetaan, ihan oikeesti sjeeppi Chit-Chat 77 18.12.2005 01:45
Tässä kaikkea kaikille !!! Aikuisten oikeesti !!! Mutamies Linkit 6 18.01.2005 01:21
Kuka haluaa?? ari Tekniikka & Jutustelu 0 16.09.2003 06:14


Sivu luotu: 22:02 (GMT +2).