![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Näin kerran unta, ettei vi#u##anut yhtään! Toyotalla ei saa toosaa! |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mitäpä minä niillä kahdella tekisin, ota privalla yhteyttä jos tarvitset.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Tuntuu, että xj:lle on alkanu tavallista enemmän maistumaan soppa vaikka samanlailla sitä tullut polettua kun aikasemminkin. Lukijan mukaan pyöris open loopilla koko ajan, 88-90°C pyörii lämmöt ja CO2 näyttäs 4.98v. Ossaako kukaan sanoa vaikuttaako mikään muu anturi closed loopille siirtymiseen?
Autona 4.0 89 renix |
|
#4
|
|||
|
|||
|
ei nyt kerkee selaa koko topiikkia läpi.
-90 xj ilmeisesti aw-4 automaagilla. sisään meno vuotaa öljyä. Onko jollain stefan mittoja tai vinkkiä mistä hankkia. Nopeus ois valttia en mistään amöriikästa ala nyt tilaa. -sami- |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jos tarkoitat AW-4:n turbiinin stefaa, niin on hyllyssä, 15.00/kpl. Ei ole nettikaupassa, ja jos on kiire, niin tänään saa noutaa Espoosta (en osaa sanoa kauanko olen paikalla), huomenna ei olla töissä, seuraavan kerran maanantaina....
__________________
Killing time is not murder Viimeksi muokannut JAMANT : 28.09.2017 14:46 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
-sami- |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Maanantai sopii mulle!
__________________
Killing time is not murder |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
| Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
| Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
| Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
| Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |