![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Mitäpä minä niillä kahdella tekisin, ota privalla yhteyttä jos tarvitset.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tuntuu, että xj:lle on alkanu tavallista enemmän maistumaan soppa vaikka samanlailla sitä tullut polettua kun aikasemminkin. Lukijan mukaan pyöris open loopilla koko ajan, 88-90°C pyörii lämmöt ja CO2 näyttäs 4.98v. Ossaako kukaan sanoa vaikuttaako mikään muu anturi closed loopille siirtymiseen?
Autona 4.0 89 renix |
|
|||
|
|||
![]()
ei nyt kerkee selaa koko topiikkia läpi.
-90 xj ilmeisesti aw-4 automaagilla. sisään meno vuotaa öljyä. Onko jollain stefan mittoja tai vinkkiä mistä hankkia. Nopeus ois valttia en mistään amöriikästa ala nyt tilaa. -sami- |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos tarkoitat AW-4:n turbiinin stefaa, niin on hyllyssä, 15.00/kpl. Ei ole nettikaupassa, ja jos on kiire, niin tänään saa noutaa Espoosta (en osaa sanoa kauanko olen paikalla), huomenna ei olla töissä, seuraavan kerran maanantaina....
Killing time is not murder Viimeksi muokannut JAMANT : 28.09.2017 14:46 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
-sami- |
|
||||
|
||||
![]()
Maanantai sopii mulle!
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |