Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.08.2017, 20:07
SaunaMajuri SaunaMajuri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.09.15
Sijainti: Isokyrö
Viestit: 123
Perusasetus

Mikä laturi menis suht helpolla?
sais olla 70-90a?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.08.2017, 23:00
suzu_ukko suzu_ukko ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 10.04.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 23
Perusasetus

Grandvitaraan vesi pirttiin..


Olipa melekonen sajekuuro ja suikkari seiso tuolla pihalla. Nyt kuskin jalkatila oli märkä ja myös sulakerasiassa oli kosteutta. Mistä vesi pääsi pirttiin? Konepellin saranan vieressä on reikä, onko se joku reikä mitä kautta veden mikä tulee tuulilasia pitkin pitäisi valua pois vaiko kenties tuosta pääsee vesi sisälle?
http://aijaa.com/rYS0YH
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.09.2017, 10:34
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja suzu_ukko Näytä viesti
Olipa melekonen sajekuuro ja suikkari seiso tuolla pihalla. Nyt kuskin jalkatila oli märkä ja myös sulakerasiassa oli kosteutta. Mistä vesi pääsi pirttiin? Konepellin saranan vieressä on reikä, onko se joku reikä mitä kautta veden mikä tulee tuulilasia pitkin pitäisi valua pois vaiko kenties tuosta pääsee vesi sisälle?
http://aijaa.com/rYS0YH
Ei toi reikä sitä aiheuta.

Ota noi mustat muoviritilät irti ja katso mistä veden pitäisi poistua.

Jos siellä on sellaiset syvennykset ja kumiputket millä vesi ohjataan pois sieltä,Niin saattavat mennä tukkoon esim.havunneulasia ja vanhoja lehtiä.


Joko hän sai koneen nykimisonkelman setvittyä?
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.09.2017, 11:51
suzu_ukko suzu_ukko ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 10.04.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 23
Perusasetus

Pitääpä tutkia kuhan loppuu satamasta.. Joo, nykimiseen löyty syy. Ainakin kun käytettiin toisesta GV:sta nokka-akselin asentotunnistinta niin ei puolentunnin koeajolenkillä nykässy kertaakaan ja kun vanahan ruuvas takas niin pari kilsaa ja hyyty tienposkeen, ens viikolla pitäs tulla vereksen osan saksanmaalta
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.09.2017, 19:42
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Ostin suzuki swiftin 1,3 gl koneen luovuttajaksi tuohon mun omaan suskaan. Swiftin kone käy vähän oudosti tyhjäkäyntiä .jotenkin pätkimällä ja välillä tasaantuu.. missähän vika. Ja täys kaasuvedolla jotenkin booaa mut ku höllää vähä kaasua ni vetää paremmin.


Vaihdettu seuraavat

Tulpat ja johdot ja jakajankansi.

Venttiilit säädetty. Tyhjäkäynnillä jostain syystä vähän naputtaa. Huonot öljyt.

Pitääkö swiftin pyörijässä olla siinä keskellä semmonen peltijousi kieli vai ihan tasapinta?
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.09.2017, 19:58
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Tuli tosta täyskaasu vedon booauksesta mieleen että onhan bensanpaineet kunnossa ?
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.09.2017, 20:50
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Tuli tosta täyskaasu vedon booauksesta mieleen että onhan bensanpaineet kunnossa ?

Vetää kyllä mutta ei mun mielestä normaalisti.


Ei ole tullu sitä mitattua. Eikä oo kyllä mittariakaan.


Tulpat oli kaikki valkosia. Kielii vähän bensan vähyyttä. Pitää melkein vaihtaa suodatin ihan ekana.
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!

Viimeksi muokannut cybress : 08.09.2017 08:40
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.07.2023, 12:23
savlari savlari ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.11.06
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 578
Perusasetus

Aaz 1.9 td Suzuki samurain keulaan


Kaikki vinkit ja neuvot olis tarpeen kun päästään kohta sovittamaan konetta suzukiin.
Nyt löytyy jo moottori korvat, sovitin laippa ja Suzukin 3 lapanen sintteri levy.

Kone just Jakopää rempassa ja sit pitäis rupee purkaa vanhaa mottia pois keulilta.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 12.08.2023, 14:55
Lioro Lioro ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 29.09.15
Sijainti: Muonio
Viestit: 13
Perusasetus

sj410 -83 takariipukkeet


Onkos muilla tullut moista vastaan että takariipukkeet hakkaa koukun runkorautaa vasten? Sai taas ihmetellä ku alustan vaihon jälkeen kalkattaa kuopissa ja jakolaatikon kiinnikkeekki vaihoin. Varmaan häätyy näyttää rälläkkää ja migiä tuolle raualle että saa tillaa riipukkeille..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20230812_154129_1.jpg‎
Views:	537
Size:	236,7 Kt
ID:	105191  
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 16.08.2023, 13:49
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lioro Näytä viesti
Onkos muilla tullut moista vastaan että takariipukkeet hakkaa koukun runkorautaa vasten? Sai taas ihmetellä ku alustan vaihon jälkeen kalkattaa kuopissa ja jakolaatikon kiinnikkeekki vaihoin. Varmaan häätyy näyttää rälläkkää ja migiä tuolle raualle että saa tillaa riipukkeille..
Mulla otti riipukkeet kiinni tankin panssariin, piti hivenen panssaria muokata niin sovi kaikki palikat olemaan sovussa omilla paikoillaan.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 21:55 (GMT +2).