![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Nuo johdot tulee sinne imusarjan alle siihen hehkuun mikä puottaa 12v jännitteen 6 volttiin ![]() Nimimerkillä vasta moottorin vaihtanut ja johtosarjaa korjannut
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Auto on LJ70 vm-86.
@Jarppi88: Juu, nuo kuvissa näkyvät johdot tulevat siihen hehkutulppien vastukselle (Glow plug resistor). Mutta tuo musta noista johdoista kuuluu siihen Y:n malliseen johtoon ja punainen tulee eri johdosta. @hutikka: Y:n mallinen johto on siinä samassa nipussa sisällä, missä on kaikki muutkin koneeseen liitettävät johdot, mutta ainoa hieman paksumpi(ei siis pitäisi olla tarvetta purkaa). Muistaakseni vielä peitetty sellaisella harmaalla kutistamattomalla suojasukalla, jossa luki jokin japanilainen valmistaja. Tosiaan yksi haara menee tuohon vastukselle, toinen siihen hehkukiskolle, jossa neliskanttinen liitin ja kolmannen paikka olisi siis hakusessa. Ehkä hehkureleelle, mutta mihin napaan? Viimeksi muokannut Marso : 29.08.2017 10:08 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Oisko Jyväskylässä tai lähialueilla ketään, kenen LJ:stä voisi tulla kurkkaamaan?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tuu ihmeessä kurkkaamaan!
Laitoin YV:tä |
|
#5
|
|||
|
|||
Nähtävästi ongelma selvinnyt? siis L sarjan esikammiodiesel.
Mutta tulevaisuutta varten:
Toimintaperiaate noissa hehkuissa on se, että hehkutattessa hehkutulpille ohjataan Esimmäisellä releellä suoraan akkujännite (12v) Ja kun hehkutulpat alkavat lämmittää etukammiota, niin etukammioon suihkutettu diesel syttyy. Ja kun lähtee käyntiin, niin ohjataan pikkuisen aikaa (jopa minuutteja?) Sähköä Toiselta releeltä imusarjahehkun kautta hehkutulpille; siis hehkutulpat pysyvät pienellä jännitteellä "lämpiminä" joka parantaa palamista, ja siten tasaa käyntiääntä ja parantaa tasaista käyntiä.... |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Valitettavasti meni tuo edellinen katsanta tarjous ohi
![]() Vieläkin olisi siis hakusessa johdon paikka. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| tekniikan vaihto -87 hiaceen.. 2L -> 2L-T muutoskatsastus ongelmia! Ongelmat setvitty | Hautalintu | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 26.02.2015 17:08 |
| Ostetaan L-kone toyota hilux 4wd (L, 2L tai 2L-T) | GrapL | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.02.2015 21:03 |
| Ostetaan Ostetaan 2l-t tai 2l-t2 kone -93 vm. eteenpäin | mau573 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.07.2014 15:01 |
| Ostetaan 2L-T tai 2l nokka ja keinut | ARSKA77 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 26.07.2011 22:16 |
| 2L -> 2L-T. / Hilu/Cressi kone VAIHDETTU+kuvat | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.03.2006 09:41 |