![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Etuakselilla on paljon booriliitoksia niin siitä johtuu tuo välys kardaanissa. Tasauspyörästön poskirattaat, vetarit, murrokset ja vetolaipat. Noissa kaikissa on boorit jotka väljistyy niin sinne etuakselille kertyy melkoisesti välystä. Huomaa hyvin kun ajossa pumppaa kaasua eestaas. Jos timmin haluaa niin nuokin pitää uusia kaikki kerralla niin ettei sinne jää vanhoja kuluneita booreja minnekkään. Mutta se vollotus katoaa hyvin usein laakeroinnilla. mm siitä minun ex:stä oli etumurikka vastikään laakeroitu, eikä voimansiirrosta kuulunut mitään jollotuksia missään tilanteessa.
Viimeksi muokannut Mika_T : 26.08.2017 09:39 |
|
|
|||
|
|||
Ei nyt kaikkea uusiksi...Lainaus:
Tasauspyörästön "poskilaakerit" harvemmin elämöi... ja jos tyypillisestä hdj-80 haluaa etukardaanista tuntuvaa välystä pois, niin se löytyy siitä, missä hj-60/61 on napalukko. Toki välys voi olla myös tuolla "sisämpänä" mutta minä en ole vielä löytänyt sitä sieltä. |
|
|
||||
|
||||
|
vetoakselit ja laipat uusittu hetki sitten. itse epäilen kanssa pinjonia josta ääni tulee. Onnex on yleensä tapana tehdä remontin kunnolla ettei heti tarvi uusia remonttia. Siispä kaikki uusiksi,niin luulis hyvä tulevan.
Niin entinen omistaja sanonut jollotuksen kuuluvan n.2v ja sillä oli ajettu jotkun mittarit navoissa yms tutkittu toyotalla,eikä selvinnyt. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
| Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |
| Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
| BULLTERRIERIN omistajat tänne! | Urbancityboy | Chit-Chat | 14 | 20.09.2009 18:30 |