Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.03.2005, 16:44
Discovery Discovery ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 07.02.05
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 258
Perusasetus

Kyllä talvirenkaana ja siitähän nyt on kysysmys niin nastarengas on ehdottomasti paras. Jos ajettavassa paikassa on vähäkään jäätä (melkein aina lumen altakin) niin ilman nastoja eteneminen on aika toivotanta.
Parasta täysvetosessa nastoilla on liikennevaloista lähteminen, vajaavetosten nöyryyttäminen.
Jos alla on paljon lunta niin ei siinäkään nastat haitaksi ole.
Discossa on alla Nokia nastat ja pitoon voi olla tyytyväinen.
Ilman nastoja liikkeelle kyllä pääsee mutta pysähtyminen ja sivuttaispitoa tuottaa onkelmia. <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Jos metsään haluat mennä nyt...

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maasturin korottamisesta.. makkus Tekniikka & Jutustelu 9 21.09.2006 21:28
Maasturin kaksoiskansalaisuus offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 14 26.04.2006 09:55
maasturin välitykset Tekniikka & Jutustelu 17 05.03.2006 22:29
ostaisitko "maasturin"? arsenix Chit-Chat 21 21.10.2005 07:52
O:maasturin vanteet!! Wago-78 O/M/V Muut 0 20.10.2003 21:19


Sivu luotu: 20:53 (GMT +2).