![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kyllä talvirenkaana ja siitähän nyt on kysysmys niin nastarengas on ehdottomasti paras. Jos ajettavassa paikassa on vähäkään jäätä (melkein aina lumen altakin) niin ilman nastoja eteneminen on aika toivotanta. Parasta täysvetosessa nastoilla on liikennevaloista lähteminen, vajaavetosten nöyryyttäminen. Jos alla on paljon lunta niin ei siinäkään nastat haitaksi ole. Discossa on alla Nokia nastat ja pitoon voi olla tyytyväinen. Ilman nastoja liikkeelle kyllä pääsee mutta pysähtyminen ja sivuttaispitoa tuottaa onkelmia. <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Jos metsään haluat mennä nyt...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maasturin korottamisesta.. | makkus | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 21.09.2006 21:28 |
| Maasturin kaksoiskansalaisuus | offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 26.04.2006 09:55 |
| maasturin välitykset | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 05.03.2006 22:29 | |
| ostaisitko "maasturin"? | arsenix | Chit-Chat | 21 | 21.10.2005 07:52 |
| O:maasturin vanteet!! | Wago-78 | O/M/V Muut | 0 | 20.10.2003 21:19 |