![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kiitos vinkistä, pitääpä kyhätä jonkinlainen työkalu.
__________________
Suzuki SJ413 LWB -87 koirankuljetuskoppi |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Piti tehdä tuohon GV:hen jakopää-/kansiremppa kun paukahti ketju poikki motarilla ajaissa.. Remppa tehty kesäprojektina ja Suikka saatiin tulille
Nyt sitten tuli lisäongelmia, Suikka lähtee hyvin käyntiin ja käy sievästi tyhjäkäynnillä. Mutta ei oikein vastaa kaasuun ja alkuun 100km/h pysähty kiihtyminen, sitte alko pirunmoinen nykiminen mutta kun pysäytti tienlaitaan niin tyhjäkäynnillä kävi sievästi. Pikkuhiljaa nytkyttämällä pääsin kotoolle ja siinä vähän liittimiä runkuteltiin ja nokan-asento anturia liikuteltiin ja se nykiminen loppuki toviksi ja vähän auto piristyki mutta muutaman kymmenen kilsan sekalaisen hitaanajon mettäteillä ja maantienopeusajon jälkeen nykyttely palas.. Oisko tuo nokka-akselin asentotunnistin saanu jotain paskaa sisään parin kk:den käyttämättömyyteen kun kone oli levällään ja pystyykö tuota putsaan? Vai suosiolla uusi? Vai onko ny ettei merkit sattunu ihan kohilleen tuossa jakopäärempassa ja oireet tulee sieltä? Vaiko sytkyt pahasti pielessä? Remppa ukko meinas että pitäs käyttää vikakoodit luetuttaan kun polttaa check engine valoa kun pätkiminen alakaa mutta muutamalla korjaamolla käyny niin ei onnistu luku. Oisko vinkkiä et oisko jotain pajaa tässä oulun seudulla missä luku onnistus kohtuu hintaan, Erwolla en ole vielä käyny mutta sinne jos joutuu niin taitaa pelkkä luku kustantaa mansikoita.. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Minkä ikäinen ja millä koneella? Vikakoodit voi saada hyppylankasysteemillä ulos.
__________________
RASOR |
|
#4
|
|||
|
|||
|
vm 2000 ja 2,0 bensa, kuinka tuo hyppylanka systeemi toimii?
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Mulla olis suzukin testeri, mutta ei taida olla apuja kun on tuota välimatkaa..
![]() Katoppas kaikki liittimet ja johdot läpi ettei mikään ole irti tai löyhästi kiinni. Vaikuttaisi vähän siltä että se on nyt vikatilassa ja siksi ei mihinkään kulje. Auki jumissa oleva egr-venttiilikin aiheuttaa samankaltaista oiretta, mutta paha mennä sanomaan ennen kuin sen käyttää irti ja tarkistaa. Kyllä sinne pitäisi päästä sisään ihan tavallisella yleistesterillä, esim. bosch tai Autocom. Erwolla on ainakin suzukin testeri niin käytä siellä jos muualla ei onnistu. Paljonko on ajettu kun ketju katkesi? |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Mittarissa oli 280tkm kun jymähti ketju. Kajaanissa vissiin vaikutat? Pikkusen on joo kaukana, Bosch oli toinen testeri millä kokeiltiin mut siinä alko vuosimallit 2001 alkaen, tuo Suska käyttöönotettu tammikuussa 2000 niin voipi olla jopa 1999 mallia, en tiijä
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Koitas löytyykö sieltä tuollainen liitin--->http://www.rhinopower.org/diag/cel.html |
![]() |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |