Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.03.2005, 13:44
salpa:n Avatar
salpa salpa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.10.04
Sijainti: Kiiminki, Finland.
Viestit: 136
Perusasetus

Tällä hetkellä on HJ:n alla 35/12,5/15 mutiaiset, jotka on varsinki takapotku päällä ajettaessa todella syvältä. nelivedolla kuitenki pärjää. Niille arvosana 5,5.
BJ:ssä on ollut ihan kadulla alla 35/16/15 pokkerit.. niille vois antaa arvosanaksi tiellä 3-. Karkasi auto käsistä suoralla tiellä 40 km/h vaudista. <img src=icon_smile_clown.gif border=0 align=middle>
Fleetsiden alla oli ihan uudet AllTerrainit. Ne oli mun mielestä todella hyvät ajaa niin lumella kuin jäälläkin. Ei tietenkään nasta renkaat mutta hyvät kuitenki. Takapotkullakin pärjäsi todella hyvin ja sladit oli todella tasaisia, eikä yllättänyt missään vaiheessa. Niille 8,5.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maasturin korottamisesta.. makkus Tekniikka & Jutustelu 9 21.09.2006 21:28
Maasturin kaksoiskansalaisuus offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 14 26.04.2006 09:55
maasturin välitykset Tekniikka & Jutustelu 17 05.03.2006 22:29
ostaisitko "maasturin"? arsenix Chit-Chat 21 21.10.2005 07:52
O:maasturin vanteet!! Wago-78 O/M/V Muut 0 20.10.2003 21:19


Sivu luotu: 15:52 (GMT +2).