![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tällä hetkellä on HJ:n alla 35/12,5/15 mutiaiset, jotka on varsinki takapotku päällä ajettaessa todella syvältä. nelivedolla kuitenki pärjää. Niille arvosana 5,5. BJ:ssä on ollut ihan kadulla alla 35/16/15 pokkerit.. niille vois antaa arvosanaksi tiellä 3-. Karkasi auto käsistä suoralla tiellä 40 km/h vaudista. <img src=icon_smile_clown.gif border=0 align=middle> Fleetsiden alla oli ihan uudet AllTerrainit. Ne oli mun mielestä todella hyvät ajaa niin lumella kuin jäälläkin. Ei tietenkään nasta renkaat mutta hyvät kuitenki. Takapotkullakin pärjäsi todella hyvin ja sladit oli todella tasaisia, eikä yllättänyt missään vaiheessa. Niille 8,5.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maasturin korottamisesta.. | makkus | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 21.09.2006 21:28 |
| Maasturin kaksoiskansalaisuus | offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 26.04.2006 09:55 |
| maasturin välitykset | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 05.03.2006 22:29 | |
| ostaisitko "maasturin"? | arsenix | Chit-Chat | 21 | 21.10.2005 07:52 |
| O:maasturin vanteet!! | Wago-78 | O/M/V Muut | 0 | 20.10.2003 21:19 |