Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 15.08.2017, 19:25
ärjy:n Avatar
ärjy ärjy ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 18.06.06
Sijainti: joensuu
Perusasetus

Mul on ollu ny pari kk tää oukitel k10000pro ja en kyl enää vaihtas. Akku piisaa viikoks ja muistit yms. Kans riittää hyvin.. Onhan tää itse mitattuna 80grammaa painavampi ku oli honor6 mut nopeesti käsi tottuu.. Eikä ole valmiiks täynnä kaikkea sheissea jota ei voi poistaa, voi itse valita mitä lataa..
Ainoa miinus et en ole löytänyt print screen:iä mistään??

Vanha 18.08.2017, 18:40
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ärjy Näytä viesti
Mul on ollu ny pari kk tää oukitel k10000pro ja en kyl enää vaihtas. Akku piisaa viikoks ja muistit yms. Kans riittää hyvin.. Onhan tää itse mitattuna 80grammaa painavampi ku oli honor6 mut nopeesti käsi tottuu.. Eikä ole valmiiks täynnä kaikkea sheissea jota ei voi poistaa, voi itse valita mitä lataa..
Ainoa miinus et en ole löytänyt print screen:iä mistään??
Jos tarkoitat screen shtottia nii virtanäppäin ja volume- yhtä aikaa pohjassa.. Play kaupan kamera sovellukset osaa hyödyntää paremmin kameran kuva kennoa kuin puhelimen oma..
Vastaa lainaten
Vanha 20.08.2017, 23:10
Holle:n Avatar
Holle Holle ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 14.02.06
Sijainti: Nastola, Finland.
Perusasetus

Mulla on kakkospuhelimena toi oukitel 10 000 ja käyttelen sitä lähinnä eräillessä ja veneillessä juuri tuon akun keston takia. Kamera on täysi susi, en edes yritä ottaa tuolla kuvia, kun tilanne on ohi siinä vaiheessa kun kamera räpsähtää. Välillä hiukka jumittelee, mutta toimii kuten muutkin androidit noin yleisesti. Akun kesto on luokkaa jäätävä, koko päivän uistelukeikalla kun kattelee karttaa ja sieltä omaa sijaintia saa kulumaan joskus jopa yli 10% akusta
Kokoaikaiseksi puhelimeksi en tuota ota, koska siinä on niin monta ärsyttävää ominaisuutta verrattuna käytössä olevaan iphoneen, mutta em. tilanteissa se on oikein kiva.
Vastaa lainaten
Vanha 22.08.2017, 07:39
hodarirok:n Avatar
hodarirok hodarirok ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 25.02.13
Sijainti: Kausala
Perusasetus

Kiitos kaikille "valottaneille"!...
Sj410.
Patrol.
-------
KYM#10
Vastaa lainaten
Vanha 01.09.2017, 21:14
ärjy:n Avatar
ärjy ärjy ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 18.06.06
Sijainti: joensuu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp Näytä viesti
Jos tarkoitat screen shtottia nii virtanäppäin ja volume- yhtä aikaa pohjassa.. Play kaupan kamera sovellukset osaa hyödyntää paremmin kameran kuva kennoa kuin puhelimen oma..
Kiitoksia vinkistä👍
Vanha 12.11.2017, 21:55
liero:n Avatar
liero liero ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 01.01.05
Sijainti: jämsä finland
Perusasetus

nyt on ollut bv8000 käytössä n.2kk ,tuntuisi olevan pitkästä aikaa hyvä puhelin.
-kertaakaan ei ole ollut jumittanut, olen tosin aina muistaessani tyhjännyt välimuistin ym. vanhasta tottumuksesta.
-kameralla tulee kelvollisia kuvia kiinalaiseksi.
-akku on kestänyt 2-3 päivää normi käytössä.
-on pudonnut monesti ,viime kerralla meni näyttö edellä ja oli tallin lattilalla ilmeisesti kivi kun näytön suojakalvoon tuli repeämä ,näyttö on yhä naarmuton ja ehjä.
-on ollut töissä taskussa n.+80ast lämmössä niin pitkiä sessioita joita nyt on itse kyennyt työskentelemään useita ja niin kylmässä mitä nyt on tänä syksynä ollut.
-en ole vielä uittanut mutta on se em.oloissa kyllä huolella kostetutta saanut.
-paljon mukavampi kädessä kun k10000, ei liukas.
-hankkimani halvat usb-c johdot on töpseliltään liian lyhyitä toimiakseen ,olen niitä rälläkällä modifioinut ja sitten menevät tarpeeksi syvälle, ei hyvä.

siinä suurimmat mitä nyt mieleen tuli, sanoisin tällä oppimäärällä että ihan kelpo laite.
kestotesti jatkuu.
Vastaa lainaten
Vanha 12.11.2017, 22:19
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Perusasetus

Muutaman viikon käyttänyt oukitel k10000 maxia. Ostin metsästyshommiin, tällä voi seurata koirien liikkeitä ilman pelkoa akun loppumisesta. Voi soittaa mikä on tärkein ominaisuus, alkuun aivan järjettömän kokoinen mutta äkkiä tähän näkyy tottuvan. Ja kai tällaisella voi muutakin tehdä, siis jotakin nettijuttuja mutta ei ole minun ikäpolven juttuja joten tätä puolta en voi kommentoida. Aika näyttää miten kestää ja toimii, onneksi on kahden vuoden takuu....

Viimeksi muokannut lepoantti : 13.11.2017 07:24
Vastaa lainaten
Vanha 12.11.2017, 22:58
hami hami ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 19.05.05
Sijainti: kitula
Perusasetus

Vaimola tuo uusin BW, 3vkoa ja kaiutin sökö.. takuuseen korjaus ja nyt 6vkoa ja sama homma eli ei voi kehua......
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty oukitel k10000 käyttämätön dualsim luuri liero O/M/V Muut 0 07.08.2017 17:37
XJ vai ZJ? vai kuitenkin WJ? VsaTku Tekniikka & Jutustelu 15 15.06.2015 14:56
235/ 75x15 vai 31/10.5x15 vai joku muu Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 14.01.2010 12:27
Muna vai Kana (Eli tela vai pyörä) Chit-Chat 1 01.08.2007 08:48
tabor vai come-up? volvolet-sugga Tekniikka & Jutustelu 11 05.02.2007 21:41

Sivu luotu: 15:56 (GMT +2).