![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mulla oli bfg:n mutiaiset wanhassa hiacessa. Eipä ne sen "ajo-ominaisuuksia" muuttanu miksikään. Pito talvella on sitte vähän kyseenalainen, mulla tosin oli nastoitettu sarja talveksi mikä helpotti aika paljon. Goodyearin wrangler duratraccia on kehuttu ympärivuotisena yleisrenkaana, ei vain ole ikinä löytyny oikeaa kokoa mulle joten on jääny ostamatta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Itselläni 4wd hiacessa kesät talvet 225/65-16 kumit en ole huomannut mitään ajo ominaisuuksiin vaikuttavaa ja tuskin renkaan kuviointi ainakaan hiacesta yhtään enenpää maastoautoa tekee, mut jos joustoja ssa lisää niin joku AT kuviointi kuten edellä mainittiin niin ei taida löytyä laillisella kantavuudella
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Pakettiauton hylly | khonkonen | O/M/V Muut | 2 | 11.01.2015 14:18 |
pakettiauton osto | susiraja2 | Chit-Chat | 33 | 10.10.2013 18:13 |
Myyty PAKETTIAUTON TAAKKATELINEET | ROOPE67 | O/M/V Muut | 2 | 08.10.2009 06:58 |
Myyty Pakettiauton renkaat Nokia NRC2 195-70-15c | MakeO | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 29.04.2009 16:53 |
M: Hyvät "pakettiauton" renkaat vanteilla | VonLeka | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 01.02.2006 07:48 |