Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.08.2017, 14:32
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.972
Perusasetus

Omasta mielestäni tuo uppailu on kohtuu turhaa, koska pikku haulla näyttäisi löytyvän vanhatkin ilmot kohtuu hyvin. Ainakin omani olen saanut myytyä ja ostettua ilman viikottaista uppailua.
Olen kanssa tuon rajoituksen kannalla.

Editointi rajoituksia ei tietenkään tässä tarkoiteta, kunhan se ei uppaa ilmoa. Niitä pitääkin tarvittaessa editoida lisätiedoilla ja ne lisäkuvat voi kyllä editoida orkkis ilmoon, ei tarvi sen takia lisäviestillä upata. (Jos tavara on kiinnostava ja/tai oikean hintainen, kyllä sen ostaja kaivaa esille vaikka kiven alta.)

__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.08.2017, 08:41
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Taas foliohatut rapisee? 😂😂😂
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.08.2017, 10:16
Samppahj:n Avatar
Samppahj Samppahj ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 06.10.15
Sijainti: Vähäkyrö
Viestit: 609
Perusasetus

Hyviä ehdotuksia ollu. Tässä oma:

Myynti ja osto erikseen.

Jaottelu:
-Tieliikenne autot
-Kilvettömät offipelit
-Varaosiksi myytävät kokonaiset
-Kauppakassit ja muut henkilöautot

Samaten osapuolella:
-Varaosat
-Varusteluosat
-Renkaat ja vanteet

Sitten vielä nykyinen sekalaiset.

Uppausten rajoittaminen ei mielestäni ole ratkaisu vaan saada aikaan järjestelyillä se että uppaukset ei häiritse. Paremmalla jaottelulla saadaan aikaan se, että ilmoitukset ei katoa etusivulta uppausten myötä niin nopeasti ja kellekkään ei tule paha mieli.
__________________
SLCK #552

HJ60 -88
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.08.2017, 11:00
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Linkki vielä hyväntekeväisyys pottiin johon kerättäis koko palstan voimin vähän pelimerkkejä?

Sen voisi sitten kerran vuoteen lahjoittaa johonkin sitä tarvitsevaan kohteeseen?

Sais offroadi miehet vähän muutakin julkisuutta,kun metsien raiskaamista.
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.08.2017, 16:30
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.961
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares Näytä viesti
Linkki vielä hyväntekeväisyys pottiin johon kerättäis koko palstan voimin vähän pelimerkkejä?

Sen voisi sitten kerran vuoteen lahjoittaa johonkin sitä tarvitsevaan kohteeseen?

Sais offroadi miehet vähän muutakin julkisuutta,kun metsien raiskaamista.
Kannatan. Vaikka vähävarasille lapsiperheille tai vastaaville. 5-20€/nenä ei kaada kenenkään taloutta ja enemmänkin sais lahjottaa jos lompsa painaa liikaa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.08.2017, 20:16
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares Näytä viesti
Linkki vielä hyväntekeväisyys pottiin johon kerättäis koko palstan voimin vähän pelimerkkejä?

Sen voisi sitten kerran vuoteen lahjoittaa johonkin sitä tarvitsevaan kohteeseen?

Sais offroadi miehet vähän muutakin julkisuutta,kun metsien raiskaamista.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hessu888 Näytä viesti
Kannatan. Vaikka vähävarasille lapsiperheille tai vastaaville. 5-20€/nenä ei kaada kenenkään taloutta ja enemmänkin sais lahjottaa jos lompsa painaa liikaa.
Rahankeräyksestä voitte laittaa oman topicin pystyyn, ei mielellään tähän enempää siitä, kiitos.

Ja pienennä vinkkinä rahankeräykseen liittyen, aiheesta kannattaa lukea tuolta: http://www.poliisi.fi/luvat/arpajais...rahankeraykset
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.08.2017, 11:28
murkula_:n Avatar
murkula_ murkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: satakunta
Viestit: 982
Perusasetus

Mielestäni osastot joita täällä on ovat ihan riittävät.
Enempää osastoita ei tarvita.

Voisiko soveltaa sellaista kun jossain foorumilla törmäsin (en muista missä) oli aktiivisten myynti/ostetaan topiccien määrä rajoitettu 6kpl/käyttäjä.
Jokainen varmasti osaisi osastoida myytävät tavaransa niiden alle.

Esim:
-suzuki osia, tänne sitten kaikki myyjän Suzukin osat. Ei tulisi saman myyjän joka nivelestä ja ovenkahvasta omaa ketjua.

- maastorenkaita, jos myyjällä pariakin kokoa niin osannee laittaa kaikki tänne itse tekemäänsä topicciin.

-valoja. Led tanko, Xenonit...

Jne jne

Aika nopeasti tulee tuo määrä täyteen mutta modet voisi pyynnöstä lukita jonkun vanhan että saa aloitettua uuden?
Lisää tosin moderaattoreiden työtä...

Mutta jotain tämän tyylistä...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.08.2017, 11:51
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes on kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.045
Blog Entries: 20
Perusasetus

Ei nyt suoraan liity upoaamiseen, mutta sääntöjen vastaisiin puutteellisiin ilmoituksiin.

Mitä jos olis myyntiosastolla valmis pohja, johon ilmoituksen tekijä alkais täyttää myyntiesitettään?

Tähän tyyliin:

Myytävä tuote:
Hinta:
Muuta huomioitavaa:


Sijainti:
Toimitustapa:
Maksutapa:


Kuva:
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ulosjouston rajoittaminen baxxter Tekniikka & Jutustelu 16 21.12.2015 07:40
simpukan liikken rajoittaminen sami_k Tekniikka & Jutustelu 8 22.08.2012 08:31
Suzukin ohjauksen rajoittaminen Esu Tekniikka & Jutustelu 9 28.04.2009 10:05
Sisäänjouston rajoittaminen.? ¤Offi-Osku¤ Tekniikka & Jutustelu 11 02.10.2006 01:33


Sivu luotu: 11:06 (GMT +2).