Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.08.2017, 19:21
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vormula77 Näytä viesti
Itse tilasin just m/t gummit jeeppiin talveksi. ..
Talveks? Mahtaa olla hyvät.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.08.2017, 19:46
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.062
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Talveks? Mahtaa olla hyvät.
Itse kokeilin kun oli lunta miten 235/85/16 Insa Saharalla pärjää ja ne oli hämmästyttävän paskat verrattuna saman kokomerkinnän omaavan Hakkapeliitta LT:hen ja LT2:seen.

Kaverin mukaan Rootiva AT renkailla ajeli Discoveryllä talvella yllättävän hyvin.

Nyt katsoin mikä Nokian talvirengastilanne on ja sinne oli tullut uutena Hakkapeliitta SUV 9. Hinta tosin ei vaikuttanut 265/70/17 kokoisena kovinkaan mukavalta ensi katsomalta.

Hakkepliitta LT2:sta saa tarpeeks kapeena kun vaihtoehto on myös 215/85/16.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.08.2017, 19:53
Vormula77 Vormula77 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.10.14
Sijainti: Whitlake, Suami
Viestit: 389
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Talveks? Mahtaa olla hyvät.
Toivottavasti paremmat kun noi kovettuneet bf m/t joilla olen hyvin pari viime talvea pärjännyt. Viime talvena ei tainnut kertaakaan olla liukasta, paitsi punkalla märässä lumessa oli jännä ajaa kun ei aina itse saanut päättää suuntaa. Ne on varmasti kelvolliset eteläsuomen märälle asvaltille.
__________________
Näin kerran unta, ettei vi#u##anut yhtään!
Toyotalla ei saa toosaa!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.08.2017, 20:25
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.062
Perusasetus

Arctic Trucks on kanssa ruvennut tarjoomaan Hakkapeliitoita:

https://youtu.be/3dlKoP9MATo
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 11.08.2017, 15:07
Karvapöpö:n Avatar
Karvapöpö Karvapöpö ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.10
Sijainti: Porvoo
Viestit: 306
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Arctic Trucks on kanssa ruvennut tarjoomaan Hakkapeliitoita:

https://youtu.be/3dlKoP9MATo
En tiedä kuinka hyvin tämän videon on tarkoitus myydä tuota nastarengasta, kun auto sutii melkein jokaisessa kohtauksessa.
__________________
Satunnainen huutelija.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.08.2017, 20:13
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.062
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapöpö Näytä viesti
En tiedä kuinka hyvin tämän videon on tarkoitus myydä tuota nastarengasta, kun auto sutii melkein jokaisessa kohtauksessa.
Ainakin jos tolla tyylillä ajaa koko talven, rupeaa renkaisiin ja varmaan muutenkin menee aika paljon rahaa...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.10.2017, 13:13
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.566
Perusasetus

allterrainin talvella. On ollu hyvä. Ja 40tkm ajettuna noissa lähikuvissa. Hyvin menee mutta menkööt!





__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 30.10.2017, 19:27
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Ite samanlaisilla renkailla aikanaan liukastelin yhden talven, se riitti ja ostin nastarenkaat seuraavaksi talveksi.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Snorkkeli talvella tsss1 Tekniikka & Jutustelu 7 23.05.2011 22:08
Creepyt talvella ??? Sten Tekniikka & Jutustelu 6 14.12.2009 03:58
Insa Sahara talvella..? Suitsa-Man Tekniikka & Jutustelu 67 10.01.2006 08:24
chevy talvella Tekniikka & Jutustelu 8 05.09.2005 12:03
Tarkeneeko talvella? Tekniikka & Jutustelu 9 08.08.2004 16:26


Sivu luotu: 16:40 (GMT +2).