Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.08.2017, 14:10
Ahma:n Avatar
Ahma Ahma ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.10.03
Sijainti: Etelä-Savon pääkaupunki
Viestit: 526
Perusasetus

Se ja sama mulle laista ja sen tulkitsijoista. Kahdelta eri konttorilta haettu selvyyttä ja lakia tän suhteen jotta senpuoleen ei kannata pähkäillä. Sisältä alkaa tekeminen enskuussa ja ulkoa jatkuvasti sieltä ja täältä. Yllättäen kylkien hiekkapuhallus ku norjankromia pukkaa Aenii tää on kuorma-auto ja pysyy sellasena!


Viimeksi muokannut Ahma : 06.08.2017 14:14
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.08.2017, 15:19
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Viestit: 1.453
Perusasetus

Ei taida mikään rajoittaa rakentamista kuorma-autona, mielenkiinnolla seuraan mulla on täyspitkä vajaavetoinen ja sitäkin pitäisi sisustaa...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.08.2017, 17:42
Ahma:n Avatar
Ahma Ahma ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.10.03
Sijainti: Etelä-Savon pääkaupunki
Viestit: 526
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmk Näytä viesti
Ei taida mikään rajoittaa rakentamista kuorma-autona, mielenkiinnolla seuraan mulla on täyspitkä vajaavetoinen ja sitäkin pitäisi sisustaa...
Kuormatila pitää olla 6 kiinnityspisteellä (käy myös "elintarvike" kiskot seinään) kuormatila siis tulee olemaan ja ei tule yhtään kiinteää sänkyä. Matkailuautoksi en muuta kun en ala kattoa korottamaan enkä leventämään kylkiä sängyn takia. Myöskään verokikkailu ei kiinnosta eikä matkailuauto kun pitää olla myös kuljetustilaa kun autohan on sellanen transformer niinku takana tarrakin sen kertoo 8)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.08.2017, 20:03
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Viestit: 1.453
Perusasetus

Vieläköhän tavaratilan pituus minimi 50cm ja kiinnityspisteet 25cm takaa sekä edestäja 3 kpl per puoli joskus 609 mersua sisustaessa katsastusmies luki kirjasta kyseiset mitat ja totesi jotta kaikki täytyy laittaa saman pultin alle jos minimi tavaratilan tekee.
Kyllä mullakin kuorma-autona, eikä oikein houkuta muuttaa retkeilyautoksi vaikka sais ilman korimuutoksia vai onkohan laki muuttunut? Mutta jos kuorkin verot n.80€ ja retkeilyautossa jotain 750€ vaikka saa ajaa satasta niin en ole vielä kokenut tarvetta muutokselle
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.08.2017, 05:03
Ahma:n Avatar
Ahma Ahma ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.10.03
Sijainti: Etelä-Savon pääkaupunki
Viestit: 526
Perusasetus

Tää kuormatila juttu vähä vaihtelee konttorikohtaisesti ja kyllä totta tää on kuten muutama muukin lakipykälä. 45-50cm ja ne 6 kiinnityspistettä nyt ainakin. Mutta joo lakia tulkitaan erilailla eri konttoreilla ja jopa eri katsurien välillä samassa konttorissa ja ite oon vähä hölömö ku kaikki yksityiskohdat oon selvittänyt tarkkaan etukäteen ennenku oli edes autoa pihassa. Tarkoitus on ajaa autolla vaikka jokapäivä konttorille ja kaikki on aina kunnossa niin tällä metodilla mennään. Mutta itse aiheeseen takas -> nastoitus kiinnostaisi tietää et kokemuksia aiheesta kuinka se auttaa vaiko auttaako edes? Tässäkin rintterissä perse on niin kevyt et varmasti tulee hubaa talvella ja se aika on menny jo ohi 😎
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.08.2017, 06:51
Villeri:n Avatar
Villeri Villeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Karvia
Viestit: 612
Perusasetus

Mä ennemmin hommaisin tossa koossa oikeet nastarenkaat koska niitä on vielä tarjolla. Itsellä oli nastotetut mutikat (ka-nastoilla). Onhan niissä parempi pito muttei silti oikeen talvirenkaan veroset. Toisekseen 315/75-16 nastarenkaita ei oikeen ole tarjolla
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.08.2017, 08:58
Karvapöpö:n Avatar
Karvapöpö Karvapöpö ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.10
Sijainti: Porvoo
Viestit: 306
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Villeri Näytä viesti
Mä ennemmin hommaisin tossa koossa oikeet nastarenkaat koska niitä on vielä tarjolla. Itsellä oli nastotetut mutikat (ka-nastoilla). Onhan niissä parempi pito muttei silti oikeen talvirenkaan veroset. Toisekseen 315/75-16 nastarenkaita ei oikeen ole tarjolla
Yhdyn kyllä tähän, omassakin Hiluxissa M/T -renkaat kuorma-auton nastoilla ja pito on täysin olematon. Tosin on nuo vanhat renkaatkin, mutta kyllä oikea talvirengas on aina oikea talvirengas. Vaikka M+S merkintä löytyisikin. Onko se sitten oikea talvirengas.... mun mielestä ei.
__________________
Satunnainen huutelija.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Sprinter 4x4 vetoakseli vasen! farmforest O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.01.2016 10:14
Ostetaan Sprinter 4x4 oik. etunapa. farmforest O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 25.05.2015 08:51
208d sprinter Jukkar Tekniikka & Jutustelu 0 11.07.2013 22:05
Myydään / Vaihdetaan MB Sprinter 4x4 ja Chevy Van 6,6l Duramax Road Dog O/M/V Ajoneuvot 2 10.03.2013 08:28
4x4 sprinter MOGGI Linkit 23 17.01.2008 09:43


Sivu luotu: 22:43 (GMT +2).