Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.07.2017, 23:14
fordson fordson ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.07.15
Sijainti: suomi
Viestit: 217
Perusasetus

Eikö tuossa jarrut laukee pois pakilla. Mun molemmat kärryt ainakin tekee niin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.07.2017, 04:36
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Viestit: 1.453
Perusasetus

Kerro ihmeessä miten on toteutettu jarrusysteemit
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.07.2017, 06:27
Aparaatti:n Avatar
Aparaatti Aparaatti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.07
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 272
Perusasetus

Peruuttaessa jarrut eivät itsellänikään olevassa Saris peräkärrissä (Al-Ko akselit) vapaudu kokonaan vaan niistä putoaa tehot aika minimiin. Huomaa kuitenkin että vielä jarruttavat.

http://www.al-ko.fi/download/downloa...58_-_Jarru.pdf
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.07.2017, 07:59
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.143
Perusasetus

Mekanismi al-ko ja knott akseleissa joita suomessa on ylivoimaisesti käytössä on sellainen että kun lähdet tuuppaamaan takaperin niin jarruhihnat alkaa väistää rumpua. Saattaa hieman laahata mutta ei enää hidasta taaksepäin menoa. Jos ottaa vastaan niin kannattaa käyttää rummut auki ja katsoa mitä sinne kuuluu
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.07.2017, 08:14
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.261
Perusasetus

Ei ne laukee pois tai tee mitään muitakaan hokkuspokkus juttuja.
Rumpujarrulla on itsetehostus ominaisuus ja peräkärrin jarrut on koottu niin että ne tehostaa vain eteenpäin ajettaessa. Eli jarruttaa pakillakin mutta teho on vain jotain osia eteenpäin ajoin verrattuna. Samasta syystä jos joutuu traikun jättämään ylämäkeen parkkiin , jarrun varaan niin mäkipekat tai mikot on syytä muistaa...Jarrut tuossa on tullu pidettyä melko herkässä vireessä ihan vaan siksi että on aika paljon leppoisampaa ajelua kun ne toimii. Ja sen huomaa siitä että sitä ei huomaa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.07.2017, 10:53
fordson fordson ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.07.15
Sijainti: suomi
Viestit: 217
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Ei ne laukee pois tai tee mitään muitakaan hokkuspokkus juttuja.
Rumpujarrulla on itsetehostus ominaisuus ja peräkärrin jarrut on koottu niin että ne tehostaa vain eteenpäin ajettaessa. Eli jarruttaa pakillakin mutta teho on vain jotain osia eteenpäin ajoin verrattuna. Samasta syystä jos joutuu traikun jättämään ylämäkeen parkkiin , jarrun varaan niin mäkipekat tai mikot on syytä muistaa...Jarrut tuossa on tullu pidettyä melko herkässä vireessä ihan vaan siksi että on aika paljon leppoisampaa ajelua kun ne toimii. Ja sen huomaa siitä että sitä ei huomaa.
Jospa niissä ei ole sitä toimintoa uutenakaan ollut. Paskamainen vaan peruutella.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.07.2017, 15:57
fordson fordson ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.07.15
Sijainti: suomi
Viestit: 217
Perusasetus

Miten ne jarrut on koottu kärryssä et tehostaa eteenpäin mut taaksepäin on vain jotain osia. Ainakin viimeks ku laitoin kengät niin symmetriset oli ensiö ja toisio kenkä.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.07.2017, 10:52
fordson fordson ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.07.15
Sijainti: suomi
Viestit: 217
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmk Näytä viesti
Kerro ihmeessä miten on toteutettu jarrusysteemit
Siellä on linkut jarrukenkien päässä kun pakittaa niin se kenkä taittuu pois. Voi olla et halpis kärreissä ei oo kys ominaisuutta. Mulla ei ainakaan jää laahaamaan pakilla.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mazan Bertta mss Maasturiprojektit 31 25.04.2016 09:36
Bertta nettiautossa Rekisteröimätön Chit-Chat 1 17.07.2008 15:39
M: BERTTA MYYTY P.S-77 O/M/V Ajoneuvot 1 04.12.2006 15:34
M:Bertta 40 O/M/V Ajoneuvot 3 31.07.2006 19:03
m.bertta jakenbj O/M/V Ajoneuvot 6 29.07.2006 20:34


Sivu luotu: 10:47 (GMT +2).