![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tuntuu vähän riippuvan milloin mistäkin. Omaan Dodgeen oli runkonumero kaiverrettu dremelillä sisälokarin peltiin konehuoneen puolelle maahantuotaessa. Ei siis edes runkoon. Mutta niin se oli kelvannu kymmenkunta vuotta katsastuksissa. Nyt kun vaihoin justiinsa sen lokarin, niin stanssasin motonetin meisteillä runkonumeron ihan runkoonkin. "Varmenteeksi" löin x-stanssilla pari kertaa ristiin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla meistettiin runkonumero uusiksi vänkärin puolelle rungon keskiosaan ja siihen löi inssi omat merkit päihin varmenteeksi.
Vanha numero oli ruosteensyömä ja lukukelvoton, siksi uusi numero. |
|
|||
|
|||
![]()
Numerot on nyt laitettu ja ihan siisti tuli, mitä nyt yksi kolmonen meni ensin väärinpäin vaikka kuin yritti
![]() Itse meistasin 8mm meisteillä ja eturenkaan taakse ihan runkopalkin yläosaan. Ajattelin että siinä missä on kulma olisi vahvin paikka ja runko ei antaisi periksi, mutta kun kunnolla täräytti pajavasaralla niin meinasihan se runko painua läjään siitäkin. Mitään ongelmaa minun mielestä ei ole ettei uusi numero näy kun kunnolla löi isoilla meisteillä. Olisiko kahta numeroa pitänyt korjata uudelleen kopauttamalla kun meisti oli lyödessä jäänyt vinoon. Jos tätä korjailua tekee niin kannattaa olla tosi tarkkana että meisti on kohdallaan ja oikeassa kulmassa, muuten tulee kahdet numerot. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Runkonumero | solihull | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 19.10.2012 16:51 |
Runkonumero | mki | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 17.10.2009 07:50 |
BJ Runkonumero | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 03.12.2008 12:41 |
runkonumero | Mr.Mäkelä | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 16.06.2008 19:09 |
Patrollin runkonumero | psk123 | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.04.2008 17:50 |