![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Nyt myös suomeen tulleissa lähetyksissä on laskutettu olemattomia osia, hinnat olleet väärin ja aikataulut kusseet kuukausilla. Tuolta ei kannata tilata!!! "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day "<img src=/smiley/beer.gif border=0 align=middle> |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| suzukista lattajousi poikki | pohjoisenpoika | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 19.08.2007 11:21 |
| Suzukista kysymyksiä | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 16.02.2006 10:59 |
| suzukista??? | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 02.10.2005 20:38 | |
| Suzukista avo? | psinis | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.12.2004 01:07 |
| suzukista | suzukimiäs | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.07.2004 11:47 |