Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 03.03.2005, 00:05
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.277
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tässä jotain aiheeseen sopivaa
http://www.rocky-road.com/diesel.html
VAROITUS, kenenkään ei kannata ostaa mitään tuolta Rockyroad:lta. Jenkeissä on ollut jo pitkään tiedossa että firma kusettaa asiakkaaita hinnoissa, aikatauluissa ja laadussa minkä kerkiää.
Nyt myös suomeen tulleissa lähetyksissä on laskutettu olemattomia osia, hinnat olleet väärin ja aikataulut kusseet kuukausilla. Tuolta ei kannata tilata!!!







"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day "<img src=/smiley/beer.gif border=0 align=middle>
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suzukista lattajousi poikki pohjoisenpoika Tekniikka & Jutustelu 5 19.08.2007 11:21
Suzukista kysymyksiä Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 24 16.02.2006 10:59
suzukista??? Tekniikka & Jutustelu 10 02.10.2005 20:38
Suzukista avo? psinis Tekniikka & Jutustelu 2 08.12.2004 01:07
suzukista suzukimiäs Tekniikka & Jutustelu 0 04.07.2004 11:47


Sivu luotu: 16:05 (GMT +2).