![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Juu, sillä pärjää. Jos alkaa hifistelemään niin on sitä olemassa taulukotkin jossain paljonko kulmakiristys vaikuttaa milläkin kierteellä mut vaikka varttikierros päälle niin on jo melko varmasti yli vaaditun.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Voi hevonv*tun helevetti. Johonki kopsati abs hammaskehä ja palahan siitä lähti. Liekkö tuo kehä edes vaihdettava vai meneekö koko akselin tumppi vaihtoon..? Ja jos on kehää saatavana ni saako tämmönen tumpelo sitä paikalleen..?
Edit: on niitä näköjään ainaki rockautossa. Kaippa se uunissa lämmitettynä tipahtaa paikalleen..
__________________
Chrysler 300 4d ht, 383-4bbl, -66 Chrysler LeBaron 2.2 Turbo GTC -89 Toyota Hiace 2.4D -86 Mercedes-Benz C 200D -94 Viimeksi muokannut HendriXXX : 06.07.2017 13:15 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Paikalleen menee ihan nätisti ilman kummempia lämmityksiä. Poiskin saa jopa ehjänä jos tarve on, silloin lämmitys on tarpeen.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tulipahan ostettua ensimmäinen jeeppi. Liekkö kyseinen vekotin jollekkin tuttu/jonkun entinen.
Ensivaikutelma hyvä, mukava ajaa ja toimii. Peräpää kolisee lievästi, uusiin menee iskarit ja kallistuksen vakaajan puslat. On siis 5.2 v8 1996 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
-96 v8 zj. Onko normaalia että joka kerta ennen käynnistystä pitää painaa kaukosäätimen "unlock" nappia että käynnistyy?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ainakin muutama ZJ ollu, joissa ajonesto pitää kuitata "unlock" napilla. En kyllä koskaan oo selvitelly, saisko ominaisuuden jotenkin pois. Jos vaikka kaukosäätimen patteri loppuu?
__________________
http://s1269.photobucket.com/user/Je...?sort=2&page=0 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
On, tuon ikäisessä ajonesto on kaukosäätimessä. Periaatteessa ei saa pois, se on ohjelmoitu PCM:ään pysyvästi.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Näin sen pitäisi deaktivoitua. Mulla on ainaki tuulilasin alaosassa joku molo, missä vilkkuu punainen valo ja siitä sitten piuha menee kojetaulun uumeniin. En ole jaksanut perehtyä sen tarkemmin. Olisihan se hyvä saada pois, koska autoa ei saa käyntiin jos se systeemi hajoaa tai kaukosäätimen näppäimet kuluu. |
|
#9
|
|||
|
|||
Mopar V8 öljytikku
Öljytikun putken #53009121 valmistus on lopetettu (discontinued). Tilalle käy seuraavat Dodgen osat:
-Dorman 917-336 dipstick -Dorman 917-316 dipstick tube Tulee n 7 cm korkemmalle kuin alkuperäinen. 5.5 litraa kylmää on full merkissä. Jos joku muu kohtaa samat haasteet
__________________
Menipähän tuo viimeksi niin nyt ei millään. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
| M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
| Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
| M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 | |