![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Miksi kuusi tekee näin
|
||||
|
||||
|
Veikkaan boorin puutosta.Kohta alkaa hakea latvaa,eli tekee poikaoksaa ja latvaosa pensastuu. |
|
|
||||
|
||||
|
Haluun puhuu määräaikasist työsopimuksista.
Oon äitiysloman sijainen, työsoppari päättyy X.Y Äitiyslomalainen ei aijo tulla sillon vielä töihin (joutuu ilmoittamaan asian virallisesti vasta syksymällä) eli sijaista tarvitaan jatkossakin. Onko firman pakko ottaa ensisijaisesti minut kun oon hoitanu hommani virheettömästi? Ja missä vaiheessa mun pitää ilmottaa sitovasti että jatkanko?
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
https://www.erto.fi/tyosuhdeopas/tyo...a-sopimuksella http://www.acatiimi.fi/4_2011/04_11_10.php Jos homma vaikuttaa hyvältä, niin varmasti molemmin puolin hyvä ja luottamukseen perustuva yhteistyö on jatkon kannalta eduksi. Viimeksi muokannut tekniikkamies : 05.07.2017 21:59 |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Se, että koska sinun täytyy ilmoittaa omista jatkohaluistasi, riippuu työnantajastasi, eli kannattaa olla hyvissä ajoin aktiivinen ja vähän kysellä että missä mennään. Jotkut aloittaa tuurajien hakemisen ajoissa, toiset ei.
|
||||
|
||||
|
Pankki/luottokortti vaihtus ja koitan päivittää sen PayPaliin niin ei suostu ottaan vastaan tota korttia. Koitin plärätä ohjeet läpi mutta ei löydy apuja sieltä. Ennen ei ole ollut vastaavia ongelmia. Nettipankista katoin niin kortille on sallittu nettikäyttö. PayPal ilmoittaa, että kortti ei hyväksytä, syötä toinen.
|
|||
|
|||
|
Olet poistanut vanhan kortin ja koitat nyt tehdä uutta? Vai jotenkin päivittää tietoja sen vanhan päälle?
Mulla ainakin onnistui uuden tekeminen vasta kun vanhan oli poistanut. Syystä ei hajuakaan kun tulin enempiä miettimättä kokeilleeksi noin. |
|
|
||||
|
||||
|
Vanha kortti on poistettu ja uutta koitan laittaa tilalle. Laitoin PayPaliin kysymystä aiheesta, katotaan mitä vastaavat.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
hyllyt pakettiautoon kohtuu edullisesti mistä? Puuilo tee-se-itse?
Vai tekeekö vaan takaosaan paksummasta vanerilevystä toisen lattiatason, jotta alle saa rojua kan. Mutta sekin pitäisi olla sitten saranoitu, ettei tarvi onkia sieltä alta tavaraa
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2016 | Nikuzai | Chit-Chat | 791 | 28.12.2016 06:22 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 | JiiPee | Chit-Chat | 1300 | 28.12.2015 18:45 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! | lavanelikko | Chit-Chat | 1901 | 31.12.2014 15:33 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |