![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
Älymagee!Mahtikärry! Mistä noita ideoita pursuaa?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kai sitä on vaan vähän omituinen
![]() Näemmä jääny päivittämättä tänne etenemisiä, peräkärry tuntu vähän kiikkerältä niin tiputin painopistettä runkoa muokkaamalla alemmas. Tynnyri on halkastu, saranoitu ja kiinnitetty runkoon. Samoten lokasuojalle on kiinnitys heftattu kohilleen. Kiinnitystä vakautin kumivaimennuksella Niin ja kärryn kilpikin tuli jo trafilta. Nyt kun tuon ehtis hieroa pohjamaalauskuntoon tässä...Kuljetuskuorkki on muutoksen alla myös, ensin vaihdettiin uudet kumit paripyöriin taakse ja sitten riipastiin suurin osa kontista pois kuleksimasta ![]() Ja mopot lisääntyy, rouvalle pitää tekasta myös oma mopo, sille tulee vm59 Monarkki joka vielä odottelee Turun seudulla noutamista. Varaosa/luovuttaja mopo tulikin jo haettua, tuosta vaihtuu ainakin tuo sirompi tankki, jne. Rojektia riittää... Jeepin jarrutkin pitäs ehtiä kattomaan ja käyttämään se konttorilla mutta eihän tässä paniikkia senkään suhteen vielä ole, odotellaan sopivaa inspiraatiota
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kesäloma alkoi niin kuorkin muutoksen ehti tekemään loppuun, laidat suoristin ja muotoilin sopivaks, päälle 60x40x3 terästä ja se maaliin.
Tehostajan pumppu tuli vaihdettua ja muuta perushuoltoa, konttorilla pitäs käyttää leimalla tässä kun ehtii. Katotaan mitä sanovat kopin muuttamisesta lavaksi... Muutama mopo/mopon runko ja varaosa tuli haettua lisää tuossa yks päivä myös ettei rojektit pääse loppumaan ![]() Eiköhän noista muutama mopo tässä valmistu jossain vaiheessa. Se rouvan -59 monarkki pitää hakea huomenna Turusta niin pääsee senkin sitten kunnolla näkemään ja alottelemaan. Ens viikko meneekin sitten Lapland Trophyssä touhutessa
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Monarkki haettu, pikasesti suurimmat osat 'kasasin' että näkee miltä näyttää:
Etujousitus toteutettu mielenkiintoisesti: On vissiin vähän harvinaisempikin tämän mallin monarkki puhallinkoneella. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.09.2014 09:55 |
| 1961 Willys FC-170 | Jeeper | Maasturiprojektit | 25 | 24.01.2014 15:05 |
| Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 | Bajarider | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 13.01.2013 23:16 |
| Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori | Jeeper | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 24.01.2012 15:52 |
| Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti | Jeep-Antti | Maasturiprojektit | 8 | 29.10.2009 12:40 |