![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Toivottavasti huomenna olis hyvä ilma,tai liekö sillä niin väliä.Paitsi harmittaa jos joutuu rillaamaan sateessa. Huomenna nähään.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Sehän nähdään huomenna
![]() Puol ysin maissa abc perniöön aamukaffelle....
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#4
|
||||
|
||||
|
kiitos mahtavasta päivästä mukavva oli.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Kiitos kaikille hienosta ajelupäivästä,hyvin oli porukkaa taas mukana,harmi vaan
ku muutamalla tekniikkamurheita mut sehän taitaa kuulua lajin luonteeseen. Hieno oli kattoo ku äijät anto mutarännissä ison pyörän pyöriä,mut kyl oli ukot kurasia,on tää hieno laji. täytyy koitta jos ens kesäks sais keksittyä jotain uutta,jos vaihtais vaikka ajosuuntaa ja raivais uusia uria ja mäkiä.sinne suon reunaan sais mahdollisesti tehtyä vähän lisää pehmeempää reittiä. Kiitos vielä kaikille täydellisestä synttärilahjasta ja oikeen laulun kera. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
kiitos. kivaa oli
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Kiitos ismo
.Joo joo lisää uraa sinne velliin vaan .PArit räpsyt taas.--->https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8306 |
|
#8
|
||||
|
||||
kiitos ismolle
Taas oli aivan mahtava päivä
![]() Ite ajelin sievästi helppoja maisemareittejä ja jätin noi kuraleikit muille ![]() Ehdin ottaa kuvatuksiakin ja niitä löytyy profiilin kansiosta kesiksen kesä safari (osa kuvista virheestä johtuen miten sattuu, korjaan jos osaan)
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SALON SEUDUN OFFROAD RY:N VUOSIKOKOUS 2.4.2011 | -Kaisa- | Tapahtumat | 8 | 02.04.2011 07:30 |
| Tapahtumia Floridassa...Nyt kuvia jos kiin... | MakeO | Linkit | 22 | 08.03.2006 08:18 |
| Tapahtumia | Juniori83 | Linkit | 1 | 04.10.2005 08:52 |
| Liikaa tapahtumia ??? | Ex_inkkari | Chit-Chat | 3 | 11.09.2005 21:49 |
| Salon Nörtit | mikk0 | Jokes | 0 | 17.02.2003 10:54 |