![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Uusi mopoauto voi maksaa yli 17 000 euroa pahimmillaan. Halvimmatkin on kai jotain kymppitonnin luokkaa. Siihen päälle vakuutukset n. 2000 euroa vuodessa kaskoineen päivineen. Jos jonkun Dacian tai Hyundain saa kymppitonnilla ja käytettynä vielä vähemmällä, ei ole pahakaan laskutoimitus, että kumpi oikeasti kannattaisi hankkia. Toki sitten alkaa liikennevakuutukset kummasti kallistumaan noissa ajoneuvoluokissa... Sehän on nyt tietty täys fakta, että yksikään 15 vuotias ei itse tienaamillaan rahoilla tuollaista kinneriä osta. Mutta kuulemma vanhemmat ottaa jopa lainoja ostaakseen noita kopperoita penskoilleen. Saahan sillä Micralla/Getzillä kelattua vaikka sen 150 mittariin ja lopputuloksen sen mukaan, mutta ainakaan se lopputulos ei toivottavasti ole se, että rekka ajoi kinnerin takaa päin murskaksi.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nuo mopoautojen vakuutukset on kyllä jo aika pilvissä, tuttu osti tuollaisen ja 2200e halvin vakuutus tarjous 1000e omavastuulla, tietysti paikkakuntakohtainen hinta mutta Helsingissä mistä kävi sen hakemassa ni vakuutus 4000e vuosi? Voi olla mutta melko kohtuuttomalta kuulostaa...
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
https://m.mobile.de/auto-inserat/mer...6.html?ref=srp |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mitä mautot maksaa ulkomailla?
__________________
RASOR |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Meidän taajamassa on ollut tämän kesän hommissa yksi kaapeliporukka, joka kaivaa teiden vierille paksua sähkökaapelia ilmajohtoja korvaamaan. Porukka siirtää työmaansa mukana 30km/h rajoitusmerkkejä sitä mukaa, kun homma etenee. Ei siinä mitään, ajatus on oikea ja saavat hitaamman alueen työmaansa kohdalle. Tällä porukalla on myös nopeusrajoituksen entiseksi palauttava merkki siellä, missä työmaa-alue loppuu - pointsit siitä heille.
Porukan merkkivastaava ei vaan ole huomioinut alueella olevia kiinteitä nopeusrajoitusmerkkejä, jotka kumoavat sen heidän siirrettävän 30km/h rajoituksen keskellä työmaa-aluetta. Ovat nyt taajaman rajalla, ulospäin menossa. "Taajama loppuu"-merkin jälkeen on n. 20m päässä kiinteä 50km/h merkki, joka nyt salliikin ajaa työmaan loppu osuus 50km/h. Eilen olivat peittäneet sitten sen 50km/h merkin, ehkä ajatuksena saada oma 30km/h rajoitusalue jatkumaan koko työmaan matkalle. Ei mennyt ihan kuin Strömsössä, koska se "taajama loppuu"-merkki sallii työmaan alueelle nyt 80km/h nopeuden... ![]()
__________________
Jukka |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Miksei työmailla käytetä jonkinlaisia hidasteita?
__________________
RASOR |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kun muistelen ajokortin hankinta ikää, silloin omassa kaveriporukassa Micra tai Getzi ei olis ollut suosittu, vaan olisi väkisinkin pitänyt saada joku rouhean tuntuinen vehje, mutta halpa... Yksi nuorisovillitys on edelleen voimissa koska ennen tuli harrastetallilla maalattua autot mattamustaksi jollain Ferrexillä - niin tein minäkin - nyt näkyy nuorisolla jotain mattamustia Väyrysiä. Oikeastaan Väyrynenhän on melko järkevän tuntuinen nuorisorassi. Viimeksi muokannut tekniikkamies : 07.06.2017 21:28 |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4runner jako persiillään? Oli se. | Reisrdok | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 01.04.2010 09:57 |