![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
Jakolaatikon välitysMistä kannattaa etsiä jakolaatikon lyhyen puolen pienempää välitystä?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://www.euro4x4parts.com/parts/tk...846-1-KIT.html |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kiitoksia |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tuolta ite tilasin |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Mikä mahtaa olla vikana kun ei ahda kun 0,3 kunnon polkemisella?
Vuotoja en löytäny Ei suurempi välyksiäkään Hukkaporttin vipu ainakin liikkuu |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Nyt purettu ja turbo aika väljä leikkaisko laakerilta kiinni?
Mikä ois hyvä vanhan tilalle |
|
#7
|
||||
|
||||
Hdj:n lukkomoottori
Taas kysymys viisaammille. Minkä värisiin johtoihin voi koittaa syöttää virtaa lukon moottorille ja kokeilla toimivuutta?
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Tuossa kytkennät.
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Ja kun rupee auto kiukutteleen niin se vaan jatkuu
Ahdot tuli kuntoon Nyt ei käynnisty joka kerta heti vaan joutuu sahaan tehnyt joskus aikasemminkin kerran mut nyt jo viis kertaa kolmen päivän sisällä Mistä lähettäis vikaa hakeen |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
| Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |
| Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
| BULLTERRIERIN omistajat tänne! | Urbancityboy | Chit-Chat | 14 | 20.09.2009 18:30 |