Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.05.2017, 05:35
Jurokki:n Avatar
Jurokki Jurokki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.03.16
Sijainti: pieksämäki
Viestit: 105
Perusasetus

Jakolaatikon välitys


Mistä kannattaa etsiä jakolaatikon lyhyen puolen pienempää välitystä?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.05.2017, 07:22
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.971
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jurokki Näytä viesti
Mistä kannattaa etsiä jakolaatikon lyhyen puolen pienempää välitystä?
http://www.trail-gear.com/product/46...range-gear-set

http://www.euro4x4parts.com/parts/tk...846-1-KIT.html
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.05.2017, 17:46
Jurokki:n Avatar
Jurokki Jurokki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.03.16
Sijainti: pieksämäki
Viestit: 105
Perusasetus


Kiitoksia
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.05.2017, 19:19
hippokala hippokala ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 11.07.13
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 24
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jurokki Näytä viesti
Mistä kannattaa etsiä jakolaatikon lyhyen puolen pienempää välitystä?
www.lowrangeoffroad.com

Tuolta ite tilasin
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.05.2017, 12:09
dodge3500 dodge3500 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: Lompolo
Viestit: 1.342
Perusasetus

Mikä mahtaa olla vikana kun ei ahda kun 0,3 kunnon polkemisella?
Vuotoja en löytäny
Ei suurempi välyksiäkään
Hukkaporttin vipu ainakin liikkuu
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.05.2017, 22:50
dodge3500 dodge3500 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: Lompolo
Viestit: 1.342
Perusasetus

Nyt purettu ja turbo aika väljä leikkaisko laakerilta kiinni?
Mikä ois hyvä vanhan tilalle
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.05.2017, 09:40
Jurokki:n Avatar
Jurokki Jurokki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.03.16
Sijainti: pieksämäki
Viestit: 105
Perusasetus

Hdj:n lukkomoottori


Taas kysymys viisaammille. Minkä värisiin johtoihin voi koittaa syöttää virtaa lukon moottorille ja kokeilla toimivuutta?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.05.2017, 20:30
mhk:n Avatar
mhk mhk ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.10.09
Sijainti: Kivitaipale, Roi
Viestit: 348
Perusasetus

Tuossa kytkennät.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	lukot.jpg‎
Views:	249
Size:	157,6 Kt
ID:	78933  
__________________
LandCruiser LJ70 1987 & HDJ80 -90
Projekteja
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 31.05.2017, 22:21
dodge3500 dodge3500 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: Lompolo
Viestit: 1.342
Perusasetus

Ja kun rupee auto kiukutteleen niin se vaan jatkuu
Ahdot tuli kuntoon
Nyt ei käynnisty joka kerta heti vaan joutuu sahaan tehnyt joskus aikasemminkin kerran mut nyt jo viis kertaa kolmen päivän sisällä
Mistä lähettäis vikaa hakeen
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27
Jeepin Omistajat Tänne KössiKenguru Chit-Chat 114 03.10.2012 19:02
BULLTERRIERIN omistajat tänne! Urbancityboy Chit-Chat 14 20.09.2009 18:30


Sivu luotu: 18:37 (GMT +2).