Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.05.2017, 10:44
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.793
Thumbs up

No ei ole kyllä hinnan kirossa nuo paddock jakarit!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.05.2017, 12:11
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.566
Perusasetus

Toi tilanne ratkeais paripyöräasennuksella!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.05.2017, 20:19
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

hassun näköinen on bji kun on kapee tuo kummi.pitoja luulisi kyllä olevan
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.05.2017, 22:11
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.971
Perusasetus

PLOPS...kele...mut näin saa sisäreunan paikalleen ja sit nyrjäyttää takas. On kun joku levikumipelleily Ei menny kun 2 vanteelle omin avuin. Kaks muuta laitettiin vanteelle niin että vanne oli pölky päällä ja minä ja Joni oltiin koko painolla renkaan päällä, sittenkin oli aika ährääminen.


Anticoning toimii. 40mm pultit riitti just ja just.


8 beadlockilla. 285g per rengas laitoin muovikuulia sisään. 6 tai 7 + beadlock olisi parempi mut katotaan miten toimii, kunhan ei tipu sisäreunasta liian helposti tai muuten menee vanteet vaihtoon. 8x16 ET -24 on ihan minimi levitys, ei paljoo jää tukivarteen maksimikäännössä.


Mummoankan T-Fordi tulee mieleen.


Sivulta on kun olis isommatkin boggerit alla. Rosterikehät pitäs saada noihin vielä niin olis kun ennenkin.


0 paineet, saas nähdä miten joustaa maastossa.


0 paineet keulan painolla.


Toivottavasti ei olta mihinkään kiinni.

Viimeksi muokannut mikjus : 19.05.2017 22:15
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.05.2017, 07:20
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.272
Perusasetus

Mistä lukkokehät ovat peräisin?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.05.2017, 07:46
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.566
Perusasetus

Mielenkiinnolla odotan testituloksia renkaista, tossa kun on vertailupohjaa pitkältä ajalta "oikeisiin" renkaisiin.

Joskus luin että jenkkipojat pehmitti jäykkäkylkisiä renkaitaan ajelemalla hissukseen nollapaineilla, mutta nimenomaan hissukseen ettei runko kuumene eikä tuu sitä kautta vaurioita. Mutta väittivät että merkitys oli isohko. Pirateksen lumifoorumilla oli sitä juttua.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.05.2017, 11:28
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Joka toisen pikkunappulan kun ajais mäkeen,Niin ois jo melkein kun boggeri.
-Tiedä sitten miten nopeasti alkaa nappulat pykältämään asfaltilla,Varsinkin kun huomioi auton painon ja ton leveyden puutteen...
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty BJ-40 Projekti mss O/M/V Ajoneuvot 2 05.06.2016 20:17
Myydään Bj-40 projekti kares O/M/V Ajoneuvot 16 19.03.2014 23:04
Bj 40 projekti _JT_ Maasturiprojektit 277 28.02.2013 22:09
M: TOYOTA BJ-40 projekti tepa78 O/M/V Ajoneuvot 12 15.03.2008 15:47
Bj 40 -76 projekti elhapero Tekniikka & Jutustelu 1 04.03.2008 23:00


Sivu luotu: 21:02 (GMT +2).