![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
No ei ole kyllä hinnan kirossa nuo paddock jakarit!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Toi tilanne ratkeais paripyöräasennuksella!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#3
|
||||
|
||||
|
hassun näköinen on bji kun on kapee tuo kummi
.pitoja luulisi kyllä olevan
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#4
|
||||
|
||||
|
PLOPS...kele...mut näin saa sisäreunan paikalleen ja sit nyrjäyttää takas. On kun joku levikumipelleily
Ei menny kun 2 vanteelle omin avuin. Kaks muuta laitettiin vanteelle niin että vanne oli pölky päällä ja minä ja Joni oltiin koko painolla renkaan päällä, sittenkin oli aika ährääminen.Anticoning toimii. 40mm pultit riitti just ja just. 8 beadlockilla. 285g per rengas laitoin muovikuulia sisään. 6 tai 7 + beadlock olisi parempi mut katotaan miten toimii, kunhan ei tipu sisäreunasta liian helposti tai muuten menee vanteet vaihtoon. 8x16 ET -24 on ihan minimi levitys, ei paljoo jää tukivarteen maksimikäännössä. Mummoankan T-Fordi tulee mieleen. Sivulta on kun olis isommatkin boggerit alla. Rosterikehät pitäs saada noihin vielä niin olis kun ennenkin. 0 paineet, saas nähdä miten joustaa maastossa. 0 paineet keulan painolla. Toivottavasti ei olta mihinkään kiinni. Viimeksi muokannut mikjus : 19.05.2017 22:15 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mistä lukkokehät ovat peräisin?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Mielenkiinnolla odotan testituloksia renkaista, tossa kun on vertailupohjaa pitkältä ajalta "oikeisiin" renkaisiin.
Joskus luin että jenkkipojat pehmitti jäykkäkylkisiä renkaitaan ajelemalla hissukseen nollapaineilla, mutta nimenomaan hissukseen ettei runko kuumene eikä tuu sitä kautta vaurioita. Mutta väittivät että merkitys oli isohko. Pirateksen lumifoorumilla oli sitä juttua.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Joka toisen pikkunappulan kun ajais mäkeen,Niin ois jo melkein kun boggeri.
-Tiedä sitten miten nopeasti alkaa nappulat pykältämään asfaltilla,Varsinkin kun huomioi auton painon ja ton leveyden puutteen... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty BJ-40 Projekti | mss | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 05.06.2016 20:17 |
| Myydään Bj-40 projekti | kares | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 19.03.2014 23:04 |
| Bj 40 projekti | _JT_ | Maasturiprojektit | 277 | 28.02.2013 22:09 |
| M: TOYOTA BJ-40 projekti | tepa78 | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 15.03.2008 15:47 |
| Bj 40 -76 projekti | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.03.2008 23:00 |