Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 01.03.2005, 12:43
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Aussie Locker on kaikin puolin kiva ja huomaamaton, mutta välillä kun ajaa loivassa kaarteessa, ja painaa yhtäkkisesti kaasua, niin sisemmän puolen pyörä jolla veto on voi antaa aikamoisen potkun, kun ulompi vetari on ainakin hetkellisesti kytketty irti. Koko auto kyllä nytkähtää kierähtäen sen verran voimallisesti etten suosittelisi yksipyörävetoa oikein mihinkään.

Samaan ilmiöön mutta vähän käänteisesti perustuvat nuo uusien henkilöautojen ajonvakautusjärjestelmät, joissa takapyörät jarruttelevat erikseen jotta kopan pyörähdysliike pystyakselin suhteen saataisiin loppumaan.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty: Kemppi MIG Olkku O/M/V Muut 11 16.03.2008 17:13
HITSAUSKONE KEMPPI 160 A O/M/V Muut 4 28.08.2007 13:49
M: kemppi Kempak 200 O/M/V Muut 0 05.07.2006 15:32
päävirtak. laillisuus? ryobi Tekniikka & Jutustelu 46 03.02.2006 20:50
Omavalmistevalojen laillisuus??? veejii Tekniikka & Jutustelu 3 27.06.2005 20:28


Sivu luotu: 16:34 (GMT +2).