![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jep, kierrelukitteella kiinni niin pysyy. Minulla on lähtenyt myös lautaspyörän pultteja löystymään vaikka oli momentissa, mutta ilman liimaa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Laitoin viimein paikalleen tommosen massikan putsarin.
On oikein tuplafilsulla. En vielä vedelly mitää snorkkelii, mut kyllähän tosta on nyt helppo jatkaa jollain kärsällä. Ja kun moni kyselee mitä nois laatikois on, miks siin on semmoset jne jne.. No siks. ![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs apukuskin lootassa sitte?
Pillimehua? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Riippuu ihan apukuskista!
![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuohan näyttää sopivan kokoselta omaankin projektiin. Onko öljyttävä filtteri?
__________________
Jeep ISORY |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En tiiä kuinka tehokkaaseen koneeseen tuo riittää, mutta ei se ainakaan vielä osottanu mitään ahistuksen merkkejä, alipaineistahan sen näkis tosta obd mittarista, mutta ei sitä pysty kattomaan samalla kun ajaa kaasu pohjas..! ![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Rupes noi takakyljet vituttaa.
![]() Nyt ne on takaluukun kaverina tallin pihalla miettimässä tekemisiään!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Sisä kylethän on vielä ihan terveen näköset
![]()
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tottakai, eihän ne oo ku 39v ikäiset ja sievällä käytöllä!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja äänenvaimentimet vaihtui tollasiin, ihan kivasti jytisee. Yleinen fiiliskuva. Nyt on ollu kyllä kiva kesä ajella tällä.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Eikös tosta kovemmalla sateella mene vedet kärsään ku on tolleen ylöspäin viistetty?
![]()
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Voi mennäkki, auto ei tosin oo säilytyksessä ulkona että pääsis salaa täyttymään vedellä. Ajon aikana ei luulis hirveesti menevän, no sen näkee sit. Voihan tohon viritellä vaikka mitä sadehattuja tarvittaessa, noista läpinäkyvistä puruletkuista voi kattella mitä kaikkea sinne kärsiin imeytyy. Käpysihdit piti noihin heppailla, mutta tallilla ei ollut sopivaa ritilää.
Ja tarkoitus siis ei ole tehdä mitään 2m kahluusyvyyttä, vaan halusin lähinnä koneelle raitista ilmaa JA ettei konehuoneen kuraroiskeet lennä putsarille. Kyllähän tolla ajettiin useampi vuosi vapariputsarilla ton pöntön tilalla, ilman ongelmia.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Ajossa ei noihin saa niin paljoa vettä menemään että ongelmia aiheuttais, upotukset tietysti asia erikseen..
Katupeleissä pääosin scoopit on auki eteenpäin jo tehtaalta.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#14
|
||||
|
||||
![]()
No niin, taas on puuhailtu jotakin.
Takalasi piti rakentaa kondikseen talvea varten. Tässähän on ollut semmonen melkein läpikuultava vähä ruskea pleksi takaikkunan hommissa ja aina kun se on ollut paikallan talvisin, niin se on ärsyttänyt ja ollut tosi epäkäytännöllinen. Nyt kun takaluukku tuli oman mallinen niin vanha ikkuna ei toiminut sitäkään vähää. Päätin tehdä yläreunasta saranoidun ikkunan. Aloitin laikkaamalla katteen lasiurasta ulkoreunan veke ja sit piti täyttää uretaanilla se syntynyt reikä ja leivoin sitte lasikuidulla umpeen. Kulmaraudasta kehikkoa ja uus 3mm lexani ikkuna siihen. Pitäähän siinä kahva olla. Sit rupes häiritsee noi ovenkahvat, jotenkin ajan hammas purrut pintaan ja ei ollu silleen tyylikkäästi vanhentunu. Vaan ihan herskasen näköinen koko kahva. Hiomalla kuntoon Molemmat puolet toki Tarkkaavaisimmat lukijat voivat huomata sävyeron ovipahvien välillä... piti värjätä samanvärikseksi kuin kojelauta... kojelaudan maalasin VHT maalilla, mutta sitä ei saa enää EUssa myydä, liian vahvat sävärit maalarille kait..? no IKH:sta vaalean ruskeaa vinyylimaalia ja maalaamaan. Tosi ruskeeta joo.. :-) Samalla tuli sit putsattua sisustaa, enää ei tarvii lehtimiesten ihmetellä kun on kuraa rundarissa.. Ei oo varmaan ikinä ollut mun aikana noin puhdas kabiini. Ikkunoitakin hinkkasin varmaan tunnin! Ja työvalot ei mahtunu enää vanhalle paikalle ikkunan päälle kun luukku aukee siis ylöspäin. No kokeilin laittaa valot tohon karmiin kiinni ja ihan jees ne siitäkin valaisee. Joka autossa pitää olla vähän volvoa! 33" alle ja konttorille! Semmosta tällä kertaa, puutyöt oli jotenkin mukavan terapeuttista kun ei oo tollasta tullut tehtyä varmaan yläasteen jälkeen. Jos kerkeis vielä syksyllä jotku kuraoffit tempasee, sit auto pääsee työn alle ja etulokarit saa saman tyylistä käsittelyä kuin takakyljet.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |