![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Oletteko laitelleet tarvike tiivisteitä tohon kanteen? vai ihan alkuperäisvaraosana tilanneet? lueskelin mitsuclubilta et tarvike tiivisteet ei kestä noissa, vai olenko aivan hakoteillä? Onkos tossa mitään ihmeellistä irroittaessa? vai kaikki ympäriltä irti ja pultit irti ja kansi pois?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
M.O.C |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Voikos tankin päällä risteilevät lahot putket hävittää ja tulpata? Ilmeisesti jokin höyryjen keräys. Pitkä 2 gen diisseli potilaana. Muuten tankki näyttäisi vielä pelastettavalta.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kertokaapa nyt viisaammat missä on kakkos koppasessa pallerossa takavalojen 14pinninen liitos?? Aikeena laittaa merkkikohtanen vetokoukun sähkösarja mutta tämä kyseinen liitin on hukassa ja ne sähköt pitäs siihe väliin änkee.Sisältä purettu koko takapää ja ei voi ku kynsiä päätään.Ei käy ilmi missä ja mikä se niistä on jos on mikään.Ohjeissa lukee et jostai takajakkaran alta vasemmalta purkaa "suojia" mutta ei siellä ole sellasta liitosta. Tai on yks mut ei se liity takavaloihi millään lailla ja seki repsikan puolella.Missään älyttömän kaukana se ei voi olla tai loppuu narut kesken.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Se iso liitin se ei ole koska tämä mikä pitäs siihe väliin kytkee on puolet pienempi ainaki.Nyki minkä tahansa liittimen irti takavalot ei sammu edes missää vaiheessa
repsikan puolelta löyty joku tyhjä sopiva liitin mut se ei ole sekään eikä ilmeiseti se toinenka joka olis sopiva ku ei siitä löytyny ku toiselle puolelle vilkkukaan..ja mitä niihi nutturoihi ja pinneihi tulee nii mulla ei oo kumpiaka ku on ny iha lyhyet hiukset ni ei tarvi ![]() Kai tuo auto pitää kiikuttaa johonki jollei tämä selviä iha kotikonstein.Saa joku muuki raapia päätään. Tosi helppo konsti todellaki saada varmasti toimivat sähköt koukulle ei siinä..mä en löytäny mitään kompuraa sieltä koteloista missä se tunkkiki on.Otin senki irti ettei varmasti jää näkemättä mikään mut ei sielläkä sitä liitintä.Joku ohkane alipaineletku siä kyllä kulkee mut kompuratki on hukassa tai sit jossain muualla.
|
![]() |
| Luokat |
| pajero |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
| Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
| PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
| "Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
| Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |