![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Tietysti tuo ruostuminen(oven kahvojen ympäriltä, ovien alaosat ja helmat) voi johtua ihan pesun puutteestakin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ihan toimivia pelejä on kunhan hommaat tosiaan 2.5 dieselillä. 2.4 bensa kannattaa kiertaa kaukaa, ei jaksa viedä autoa ja omaa koneen kannalta aika fataalin ominaisvian (jakopää)
Itse noita sorentoja nähnyt niin huollettuna rokkaa hienosti, ja jos ajolleen kelpaa niin varmasti ihan hyvä valinta. Yhden tiedän melkein 500tkm ajetun ja murheetonta ajoa on ollut. Muutama huomio tulee itselle mieleen. -Taka-akselin korvakot ruostuu, näitä osaa on korjattu tehtaan laskuun. Mätää saattaa esiintyä muuallakin -Etuakselin päälle kytkennässä saattaa olla murhetta ja vika on perän sisällä vuotava paineilmakytkin. Saattaa olla kallistakin murheta etuperässä. -Takaperiä hajonnut, tullut ikä vastaan tai huonosti pidetty. -Jakolaatikko saattaa vaatia remonttia joskus, mutta jälleen tämäkin on enemmän pidosta ja huollosta kiinni. Tuollaisesta Sorennosta tässä joku kysyi aijemminkin niin haulla löytyy paljon lisää juttua ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Hyviä huomioita tässä on jo tullut. Autoon on tehty melko isolla rahalla remonttia edellisen omistajan sen saatua koska pitää autonsa hyvin huollettuna. Pitää vaan muistaa kysyä näistä ja tarkastella sen mitä itse pystyy. Kuullostaa että tässä on hommattava kunnon autopesuvehkeet ekana lisävarusteena..
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kaverilta kuultua...
Sorento on aivan omiaan raskaassa vetohommassa. Kaverilla oli vedossa iso vaunu ja joskus jotain raskaampaa. Auto toimi aina kuin junan vessa eikä isoja vikoja ollut. Alustaa saa konin tai Bilsteinin alustalla todella mukavaksi mutta tietysti maksavat aikasta paljon... Etuperän kytkeytymisessä on ollut ongelmia konehuoneesta löytyvän sähköisen pumpun takia. Maksaa Ebayssä n.160€ Taka-akselin kitkalukko alkaa luistamaan aikanaan ja tosiaan taka-akselin kiinnikkeet ruostuvat. Taka-akseliin saa jälkiasennettuna 100% lukkoa. Suomen hintaa ei ole tiedossa. Manuaalisti kytkettävä neliveto on huomattavasti kestävempi kuin automaattisesti kytkeytyvä. Itselle olen tuollaista autoa kaavaillut jo pidemmän aikaa ja olen tänäänkin tutkaillut nettiauton tarjontaa. Pitää varmaan lähteä autokaupoille. Veljelle olen katsellut samanlaista kun sen nykyisessä autossa ei kytkin kestä vetää venettä... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj60 turbon neuvoa kyselen? | zeus82 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 31.01.2015 23:33 |
Freelander lantikka offiautona? Ihan uteliaasti kyselen | Arctic Rhino | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 15.01.2013 22:44 |
Susukista kyselen kun ei haku antanu tulosta | Susugozilla | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.01.2008 22:12 |
Pieleen mennyt autokauppa, hieman neuvoja kyselen | Hammer__ | Chit-Chat | 31 | 14.04.2007 06:43 |
apuvirta kärry/teline (opastusta/ideoita kyselen) | kisel | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.02.2007 21:32 |