![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#25
|
|||
|
|||
|
Moi,
> http://performanceunlimited.com/docu...tempguide.html Ovat sitten (ilmeisesti) faarenhaitteja. Tuon mukaan öljypohjassa oleva öljy kun on 100 C niin on vielä ~OK, tiekäytön maksimi 90 C, ja 160 C on jo "nyt palaa loota". Onko kokeneemmilla kommentteja, missä teitin mittarit on ja "paljonko on paljon"? > chevystä hajosi startti jängässä kiinniollessa Jukan rankku vedettiin remmillä käyntiin viimekesän yllästrophyssä, eli ei se automaattikaan ihan toivoton ole startitta. -Paavo "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Teknodur 0090 soveltuvuus muovin/lasikuidun päälle | riude | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.04.2007 16:19 |
| M: Läppäri vaikka offikäyttöön | Nerd-O | O/M/V Muut | 24 | 17.02.2006 19:58 |
| Chevyn automaatin rakennus offikäyttöön | Racingrabbit | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.02.2006 11:32 |
| Mitä autoa suosittelette offikäyttöön? | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 15.01.2006 17:44 | |