Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #25  
Vanha 28.02.2005, 22:57
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.366
Perusasetus

Moi,

> http://performanceunlimited.com/docu...tempguide.html

Ovat sitten (ilmeisesti) faarenhaitteja. Tuon mukaan öljypohjassa oleva öljy kun on 100 C niin on vielä ~OK, tiekäytön maksimi 90 C, ja 160 C on jo "nyt palaa loota". Onko kokeneemmilla kommentteja, missä teitin mittarit on ja "paljonko on paljon"?

> chevystä hajosi startti jängässä kiinniollessa

Jukan rankku vedettiin remmillä käyntiin viimekesän yllästrophyssä, eli ei se automaattikaan ihan toivoton ole startitta.

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Teknodur 0090 soveltuvuus muovin/lasikuidun päälle riude Tekniikka & Jutustelu 3 22.04.2007 16:19
M: Läppäri vaikka offikäyttöön Nerd-O O/M/V Muut 24 17.02.2006 19:58
Chevyn automaatin rakennus offikäyttöön Racingrabbit Tekniikka & Jutustelu 5 13.02.2006 11:32
Mitä autoa suosittelette offikäyttöön? Tekniikka & Jutustelu 32 15.01.2006 17:44


Sivu luotu: 22:25 (GMT +2).