Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 26.04.2017, 17:24
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Mä oon aika miesvaltaisella alalla ja ne muutama nainen ketä on kans näissä hommissa kertoo usein mitä joku normaalinkin oloinen kaveri on pervoillu ja heittäny ihan ufoo läppää "sopivan" tilaisuuden tullen. Saatikka ne jo valmiiks epäilyttävät hahmot..!! Kait se urpoilu on melkeimpä geeneissä. Kantsii varmaan osittain tottuu siihen koska ei se koskaan tuu loppuu kokonaan, paitti noilla sopivilla vastakommenteilla aina se yks lopettaa, ainakin sillä kertaa.

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten
Vanha 26.04.2017, 17:59
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Mä oon aika miesvaltaisella alalla ja ne muutama nainen ketä on kans näissä hommissa kertoo usein mitä joku normaalinkin oloinen kaveri on pervoillu ja heittäny ihan ufoo läppää "sopivan" tilaisuuden tullen. Saatikka ne jo valmiiks epäilyttävät hahmot..!! Kait se urpoilu on melkeimpä geeneissä. Kantsii varmaan osittain tottuu siihen koska ei se koskaan tuu loppuu kokonaan, paitti noilla sopivilla vastakommenteilla aina se yks lopettaa, ainakin sillä kertaa.
No varmaan näistä edellämainituista ulkonäkösyistä johtuen, varsinaiselta pervoilulta olen välttynyt lähes täysin onneksi. Poislukien nämä espanjalaiset sun muut villiintyneet mullilaumat, mutta nekin lähinnä vaan viheltelee ja huutelee tai näyttelee käsimerkkejä.
Mie en meikkaa, enkä tuunaa työvaatteita sexymmäksi ja peitän paljaat ihoalueet koska ihosyöpä. Mulla on pullonpohjasilmälasit ja joku sellanen bulgarialainen lantunviljelijän myssy - ja kova ääni ja iso ego. Nii eipä niitä koskettelijoita onneks ole ollut.
Sitten on muutamia vähän epämääräisiä tilanteita ollut, että niistä olisi ehkä joku muu nainen pelästynyt tai pahoittanut mielensä, mutta mun persoonalla ne on sitten kääntynyt lopulta silleen ihan hyvin sellaiseksi aika vinksahtaneeksi huumoriksi ja meistä on toisen osapuolen kanssa tullut hyviäkin työkavereita.
Jos sadasta hitsarista kolme on naisia, niin niitä hankalia kusipääpervoja on ehkä sitten 1/100 - ja se voi muutes olla se nainenkin. Sellaistakin olen nähnyt.

Että enemmän ehkä risoo se muu ääliöinti, niiku että osaanko mie nyt varmasti hitsata tai pitäiskö mun ottaa pienempi rälläkkä. Niin ja se, ettei porukka ymmärrä, että vasaran ja lekan varren pitää olla käyttäjälleen oikean mittainen, jotta sillä voi lyödä. Ne ketkä tulee neuvomaan vaikkei tarvi. Tai jos hitsauskone menee rikki, niin kuvitellaan että se korjaantuu jos vaihdetaan mieshitsaajaan.

Vastaa lainaten
Vanha 26.04.2017, 18:44
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Ehkä toi vähättely (pikkurälläkät yms) loppuu kun äriset niille tarpeeks, eli hankit sellasen maineen ettei kannata heittää sellasta läppää. Tai sit jos huomauttais siitä asiallisesti? Se vasta ehkä yllättäiski?!

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten
Vanha 26.04.2017, 19:27
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Perusasetus

Tän palstan minkit on kyl kovempii karjui ku suurin osa mun miespuolisist kavereist. Ja tunnen sentään yhen tukkirekkakuskinkin.

wonk.sytes.net/76s/
Vastaa lainaten
Vanha 27.04.2017, 10:06
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Perusasetus

bulgarialainen lantunviljelijän myssy Millanen tämä on??

Näistä töhöilyistä tuli mielee pariki pönttöö tapausta joissa mulla oli vastapuolena sama miespuoleine tyyppi. Ekasta tän pöntön kommelluksesta on jo toista kymmentä vuotta aikaa mutta olin juuri alottanu maansiirtoauton ajamisen ja tämä äijä uhos moneen kertaan näyttävänsä mulle persettä. No monet kerrat sitte kysyin että no koskas sä sit näytät ja aina se vaa virnistelle lähti menee kunnes kerran...olin ottamassa kuormaa kaivurin alla ku tää tuli irvisteleen siihe auton vieree ja alotin jällee sen ettet uskallakka näyttää jne ja yks kaks tämä kiskas housut nilkkoihi ja pyllisti.Repesin iha tajuttomaan nauruun ja huusin että voi vittu mikkä pennin korput!! Ei se halunnu pyllistellä enää sen jälkee No tämä sama tyyppi oli seulomassa soramontulla missä minä olin kuormauskoneen kanssa. Kerranki se haasteli kuinka hänellä on enemmä munaa ku minulla. Kysyin että niikö luulet? Tämä oli varma että näin on kunnes sanoin että tiiäkkö että sulla ei ole ku yks muna ja mulla sentä kaks sarjaa että kuinka se meni!!?? Tää katto vähä aikaa ja käski haistaa vitu ja lähti.
Tukkiauto oli minun unelma sillo joskus ku pitkää korttia ajo mutta hiekalla yms sitten leikkiin aloin.Mut ei sitä tiiä mitä vanhoilla päivillään viä keksii.
Jäi viä sanomatta että on niitä kusipäitäki tavattu työmailla iha todellisia. Yks kuokkakuski kävi minuun käsiks kun kuoppaan kateltiin.Eipä tullu aikailtua.Vetäsin samantien ilmat pihalle äijästä ja se loppu siihe.Sen jälkee se suuttu mulle.Yks vanhempi kuormiskuski (mies) näki mitä se äijä teki ja se järkytty siitä enemmän ku minä.Se hoki monta päivää sen jälkee että se oli kauheaa..olisit edes lyöny päin lättyä.No ei se oikein ollukka ja käpy palo itellä mut pikku taputtelu kyllä meni perille.Vielä kaikkien nähden.Luuli varmaa olevansa rankka äijä.

Viimeksi muokannut Nisseriina : 27.04.2017 10:16
Vastaa lainaten
Vanha 27.04.2017, 10:14
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Aahhahhahhah munasarjat.
Raskassukeltajan Air Helmet-varustukseen kuuluu munaremmi. Kun olin ekaa kertaa menossa jontkaan AH:lla, kouluttaja totesi minua pukiessaan, että kyllä tätä voi käyttää munasarjavyönäkin. Nauratti.
Mie laitan myssykuvan kunhan pääsen kotiin.

Vastaa lainaten
Vanha 27.04.2017, 11:45
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Siveysvyö duunivarusteena? juttujen perusteella vois luulla että vapunvietto on jo alkanu, vaikka sehän tais olla ettei täällä naiset ryypännykkään. Ja miehetkin vaan maun vuoks maistelee.

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? Jukkis Chit-Chat 19 19.08.2005 17:45
O: peltoauto tulevalle offarille Kentsu O/M/V Muut 3 21.07.2005 18:29

Sivu luotu: 08:50 (GMT +2).