![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Nyt faktaa kehiin!! Mitä tykkää automaatti heavystä heijauksesta, jossa siis heitetään vastakkaista suuntaa auton (pyörien) vielä liikkuessa. Tehokasta, kun onnistuu "nopeasti" Mutta hajooko muuten vahvan maineessa oleva TH400:nen?? Nyt lootansa hajottaneet ääntä...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Teknodur 0090 soveltuvuus muovin/lasikuidun päälle | riude | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.04.2007 16:19 |
| M: Läppäri vaikka offikäyttöön | Nerd-O | O/M/V Muut | 24 | 17.02.2006 19:58 |
| Chevyn automaatin rakennus offikäyttöön | Racingrabbit | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.02.2006 11:32 |
| Mitä autoa suosittelette offikäyttöön? | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 15.01.2006 17:44 | |