Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.04.2017, 20:24
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.480
Perusasetus

Muistanko ihan väärin että eikös WJ:ssä 4.7 ja 4.7HO jatkaneet rinnakkaisina malleina HO:n esittelystä lähtien? Eli molemmat koneet oli käytössä tuotannon loppuun asti, osassa malleja HO vakiona ja osassa optiona?

Sisuskaluiltaanhan tuo HO- malli on parempi kuin alkuperäinen 4.7

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.04.2017, 19:19
GeneralJ GeneralJ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.15
Sijainti: Lahti
Viestit: 39
Perusasetus

Jep, 2002 - 2004 vuosina Overland -varustelutasossa oli HighOutput kone ja se oli saatavissa samoina vuosina myös Limited malliin vakio-V8:n lisäksi. Vuonna 2004 tuo H.O. kone oli saatavilla myös niihin harvinaisempiin Rocky Mountain, Columbia ja Freedom varustelutasoihin. Yhteenkään Laredoon tuota ei saanut.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.04.2017, 17:07
Rocker:n Avatar
Rocker Rocker ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.01.10
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 206
Perusasetus

Pienen paussin jälkeen jos taas uhrais vähän ajatusta omalle wj koppaselle. Taakse tarvisin 3,55 välityksen, mistähän nuita lähtis kyseleen järkihintaan?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.04.2017, 17:12
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.480
Perusasetus

Mikä perä, mikä on orkkisvälitys, minkäkokoiset renkaat?

Lähinnä vaan, että jos on rengaskoko kasvanut tai meinasit kasvattaa, niin laita harkintaan orkkista tiheämpi välitys. Toki sitten pitää vaihtaa myös eteen..


Tällä hetkellä taalan kurssi on sellainen, että kannattaa kysellä ja tutkia tarkkaan vaihtoehdot. Jos päädyt tilaamaan ulkomailta, niin rockautossa on american standard gearin välityksiä ja asennussarjoja. Välitykset on samalta tuotantolinjalta kuin Yukon gearit.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.04.2017, 17:20
Rocker:n Avatar
Rocker Rocker ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.01.10
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 206
Perusasetus

Onko wjiitä muillako dana hd 44. Tämä nyt on ainaki edellä mainittu Ihan orkkisvälityksellä mennään, runkonumerolla kaivoin 3,55 lukemaksi.

Jos jollain sattuu olemaan nurkissa vaikka koko akseli niin voin ostaa pois.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.04.2017, 17:27
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.090
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rocker Näytä viesti
Onko wjiitä muillako dana hd 44. Tämä nyt on ainaki edellä mainittu Ihan orkkisvälityksellä mennään, runkonumerolla kaivoin 3,55 lukemaksi.

Jos jollain sattuu olemaan nurkissa vaikka koko akseli niin voin ostaa pois.
On niitä D35:lla tehty ja joskus näkynytkin...Tossa lattialla on yksi D44 akseli täydellisenä ilman jarruja, mutta on 3.73 -välityksellä :/
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.05.2017, 18:14
Rocker:n Avatar
Rocker Rocker ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.01.10
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 206
Perusasetus

Wjiihin olen vielä hakenu 3,55 välitystä. Perä siis hd44a. Jutteleekohan tämä välitys tuon akselin kans? http://www.uspartsperformance.fi/gear-mop-8-75-3-55-2

Minusta oudosti ilmoitettu kun ei puhuta akselimallista saatika automerkistä mitään. Vai onko mopari joskus tehny akseleita ..täh...

Edit. Tämmönen löyty danalaiseen, mutten paljoa viisastunu http://www.uspartsperformance.fi/yuk...44-354-valitys

Viimeksi muokannut Rocker : 09.05.2017 18:38
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.04.2017, 17:24
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.480
Perusasetus

On kait noissa muitakin, muttaa riippuu toki koneesta. Kasikoneisissa pitäisi olla aina d44a (d44hd).

Tuohon alumiinibanjoiseen käy myös JK:n välitys, kunhan vähän kikkailee. En vain muista mitä siinä piti tehdä.. on meinaan vahvempi välitys ja usein halvempi kuin varsinaiset d44hd:n versiot.
Toisaalta orkkiskokoisille tai vähän isommilla renkailla ei ole välityksen kestolla väliä, koska se "oikea" välityskin kestää hyvin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Unimoggeja ja jutustelua aiheesta pee Tekniikka & Jutustelu 694 26.07.2025 22:25
Myyty jeep grand cherokee wj korotuspalat ja iskarit jämtilaika O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 13.11.2013 10:11
jeep wj simpukka? pikkujussi1 Tekniikka & Jutustelu 0 24.02.2013 18:52
Ostetaan Ostetaan Jeep WJ 2" korotuspalikat ja spacerit! Jeepp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 03.10.2012 20:34


Sivu luotu: 17:07 (GMT +2).