Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.04.2017, 17:55
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kontio Näytä viesti
Pikainen kysymys pätkä-pajeroon liittyen. Pystyykö/mahtuuko/onnistuuko ollenkaan vakio-alustaiseen pätkään laittamaan alle 235/85R16 renkaat ?
Eli saako tuollaiset leimasta läpi ? Suvikumit uupuu nyt pajerosta ja tallissa olisi useita toyotan orkkis 6x16 peltivanteita, niin siksi tuollaista rengaskokoa suunnittelisin tähän häkkyrään alle, mikäli se vain mahtuu.
Malli: 2gen -91
Pätkästä en tiedä, mutta miksi ei mahtuisi. Pitkään -97 ainakin meni nätisti. Leimalle en ole vielä kerinnyt.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.04.2017, 21:56
Kontio Kontio ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.07.11
Sijainti: Pietarsaari
Viestit: 88
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja turakki Näytä viesti
Pätkästä en tiedä, mutta miksi ei mahtuisi. Pitkään -97 ainakin meni nätisti. Leimalle en ole vielä kerinnyt.
Suurin murheen aihe oli tuolloin tuo leimalle meno, että saako laillisesti leimattua, mutta ongelma ratkesi pienemmillä käytetyillä suvikumeilla.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.05.2017, 15:15
RR82 RR82 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.08.06
Sijainti: PIeksämäki, Finland.
Viestit: 617
Perusasetus

Olisiko kenelläkään laittaa kuvaa 2,8td koneen takapäästä kytkinkopan yläpuolelta meneekö siellä öljyputkia? jos ei mene niin mistähän villillä veikkauksella vuotaa moottorin takapäästä öljyä ja venttiilinkopasta se ei tule.... täytyykö irroittaa koko kone vai voiko tulla kannentiivisteen välistä? öljyt ja vedet ei ole sekaisin. vuotaa vaan jostain ja valuttaa kytkinkoppaa pitkin alapuolelle ja tiputtaa maahan öljyä...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.05.2017, 15:58
sami73:n Avatar
sami73 sami73 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 382
Perusasetus

Jos en ihan väärin muista niin ei siellä mene kuin vesiputki
__________________
M.O.C
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.05.2017, 17:40
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.774
Perusasetus

Kampiakselin takastefaa ite veikkaisin jos ei tule venttiilikopan välistä.
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.05.2017, 19:26
RR82 RR82 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.08.06
Sijainti: PIeksämäki, Finland.
Viestit: 617
Perusasetus

mut ampuuko se sieltä kytkinkopan päälle öljyä? pestiin moottori ja nyt on märkä kannentiivisteen luota kuskin kulmalta.... tihmoo myös venttiilinkopan takaata.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.05.2017, 15:06
RR82 RR82 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.08.06
Sijainti: PIeksämäki, Finland.
Viestit: 617
Perusasetus

Joo-o, Eilen pestiin moottori ja tänään totesin että kannenvälistä öljyä tulloo... eli kansi aukastava, kertokaas jotka olette sen tehneet että mitä pitää huomioida kannen aukaisussa?
Tämähän on ketjukone, tarviiko sitä pyörittää merkkeihin niinku jakohihna koneissa? sitä ei saa päästää tippumaan ales tota ketjua. Olisiko jollain kuvaa kannen kiristysjärjestyksestä ja mihin momenttiin pultit laitetaan? kiitoksia paljon jo etukäteen. eli kone on 2.8 Td eli tää 4M40 motti.

Mitäs kannentiivistettä olette käyttäneet?

Viimeksi muokannut RR82 : 11.05.2017 15:07 Perustelu: kysymyksen lisäys
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 11.05.2017, 17:48
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.774
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RR82 Näytä viesti
mut ampuuko se sieltä kytkinkopan päälle öljyä? pestiin moottori ja nyt on märkä kannentiivisteen luota kuskin kulmalta.... tihmoo myös venttiilinkopan takaata.
Harvemmin se kopan päälle ampuu öljyjä. Jotenkin "ymmärsin" et on kauttaaltaan öljyssä. Eli normi tihkumiset/hikoilut ylhäällä ja kampiakselilla jotka sit kaikki kertyvät kytkinkopan alaosaan.

Mut sillähän nää vuotopaikat yleensä parhaiten selviää kun viittii pestä kunnolla ja sit seurailee.
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 19:46 (GMT +2).