![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Uudet alustasäädökset katsastuksessaNo johan pomppas kun olen hankkinut muutama vuosi sitten korottavat lehtijouset ja iskarit Suikkaan ja nyt kun ajattelin asentaa alle niin katsurille kysymään että menee varamaan läpi. On kuulemma lähiaikoina muuttunut säädökset niin että jotain papereita pitäisi olla alustasta että varmasti tarkoitettu katukäyttöön ja tähän automalliin.. Huoh.. Onko kellään kokemusta tai vinkkejä mitäs nyt? Aikaisemmin ei kait koskenut vanhempia autoja.
__________________
Suzuki SJ 413 -87 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Onko sulla vaikkapa kuitit tallessa/kopio (pakkauslistasta) lähetteestä, jossa valkenee mihinkä ajoneuvoon ne ovat kohdennettu?
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
No ei kun ostin ne messuilta ulkomailta ja olivat näytemallit reikälevyseinällä..
__________________
Suzuki SJ 413 -87 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pyydä tarvittavat dokumentit valmistajalta.
__________________
Tumpula Racing Team |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Oisko kellään mittoja nuista puslista? Pituus halkasija ja pultin reikä?
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-Samur...MAAOSw5dNWlVbR |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ruuvvilla on kätevä irroittaa stefoja ulkopuolelta,Ruuvvaa sillein vinosti keskeltä stefaa ulkoreunaa kohti(kärki törmää siihen olakkeeseen mihin stefakin toppaa) se pullauttaa stefan reunan ulos
![]() Voi vaatia pienen alkureiän riippuen stefan seinämän paksuudesta... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Koitin haullakin etsiä mutta ei oikein tietoa löydy.
Kun olen suzukeja tässä katsellut nii jotkut on kaksipaikkaisia? Saako lisäpaikkoja ihan muutoskatsastuksella vai vaatiiko jotain isompaa? |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Suzuki SJ 413 -87 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Alkaa olemaan projekti sillä mallilla, että vois hulauttaa öljyt koneeseen. Öljytikun kumitöttörö vaan liikkuu tikun varressa, eikä oo tarkalleen tiedossa mihin kohtaa sen liimais kiinni.
Pystyskö joku mittaamaan paljonko tuo öljytikun kärjen ja kuvassa näkyvän kumin "laipan" alapinnan väli on? Autohan on SJ410 alkuperäisellä F10A moottorilla. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Käy calminin sivulta tulostamassa se Mainospuhe a4 paperille ja lisää siihen se calminin merkki ni luulis kelpaavan. Mullakaan ei oo sitä alkuperäistä tallessa mutta ei sekään kaukana tuosta ole ![]()
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#11
|
|||
|
|||
![]() Ruisku asennuksia samuraihin
Terve. Onko kellään varmaa tietoa mikä on Swift tehostajasta tuleva tieto ruiskupurkille onko plus vai miinus onko se painekytkin vai pulssianturi eli yksi Lanka joka tulee hydraulipumpulta. Jos olisi esim. Miinus kun paine laskee niin lisää hönkää niin siitä saisi kytkimellä kätevästi nostettua tyhjäkäyntiä huonossa maastossa.????(Swift -96 ja 1.3)
__________________
Suzuki samurai suzuki sj410 ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Se on painekytkin ja maadoittaa ittensä,Sillon kun kääntää rattia eli kuormaa tulee pumpulle=paine nousee. PAremman tyhjäkäyntihuijjauksen saa kun huijjaa ilmastoinnin olevan päällä eculle. Sit on vielä Se electric load signal. Tää korjaa valojen+lämppärin+takalasin lämmittimen aiheuttamaa kierrostenlaskua,Kun laturi haukkaa enemmän virtaa. Yleensä koneen vaihdon yhteydessä raksitaan kaikki turhat piuhat poikki ja kun auto saadaan vaan käyntiin,Niin noi unohtuu helpolla ![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Suzuki samurai suzuki sj410 ![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Rhinoman.org löytynee tohon vanhaan swiftin ecun sähkökuvat.Niin löytyy oikea pinni helposti ![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]() Termostaatin vaihdon jälkeen tyhjäkäynti huutaa
Vitaraan -91(1.6 ,1.ruisku)vaihdoin 82 asteisen termarin ja sen jälkeen tyhjäkäynti kierrokset hyppäsi lähemmäs 1800. Mikä sen aiheuttaa ja mistä tuota voi säätää pienemmäksi vai voiko ollenkaan?
|
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 12 (0 jäsentä and 12 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |