Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.03.2017, 12:38
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Mulla on SJ410 aina pikkusen heittänyt perää sivulle kaasun / moottorijarrutuksen voimasta. Samat jutut on käyty läpi mitä tässä on jo ehdoteltu, ratkaisua ei ole löytynyt. Nyt ilmiöön on jo tottunut....

__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.03.2017, 13:20
vauhtipete vauhtipete ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.07.16
Sijainti: Suomi
Viestit: 43
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Mulla on SJ410 aina pikkusen heittänyt perää sivulle kaasun / moottorijarrutuksen voimasta. Samat jutut on käyty läpi mitä tässä on jo ehdoteltu, ratkaisua ei ole löytynyt. Nyt ilmiöön on jo tottunut....
Tuntuuko perä nuljulta jos kuoppaisella metsätiellä ryömittää?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.03.2017, 16:27
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vauhtipete Näytä viesti
Tuntuuko perä nuljulta jos kuoppaisella metsätiellä ryömittää?
Sanoisin että joo. Suikka on niin kaamee auto ajaa yleensäkin, ettei moisia pikkujuttuja huomaa
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.03.2017, 06:54
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Sanoisin että joo. Suikka on niin kaamee auto ajaa yleensäkin, ettei moisia pikkujuttuja huomaa
Komppaan tätä, onhan suitsa parhaimmillaan metässä, tieajoa lähinnä siirtymät. Ei voi verrata mihinkään "normaali" autoon
Kuka hullu(minä) tällasella ajaa huvikseen tieajoa
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.03.2017, 19:47
vauhtipete vauhtipete ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.07.16
Sijainti: Suomi
Viestit: 43
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja artsi777 Näytä viesti
Komppaan tätä, onhan suitsa parhaimmillaan metässä, tieajoa lähinnä siirtymät. Ei voi verrata mihinkään "normaali" autoon
Kuka hullu(minä) tällasella ajaa huvikseen tieajoa
Minä, oli talvella ainut auto
Puolet ajasta oli vielä noi rupulikumit alla ja yllätyin miten hyvin pitää, jopa pihan auraaminen onnistui sutimatta.
Yllätyin myös miten nopeesti toi koppi lämpenee ja tarkenee paremmin kuin monessa uudemmassa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.03.2017, 20:54
ETL ETL ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.02.16
Sijainti: Loimaa
Viestit: 51
Perusasetus

SJ410 nokan ajoitus


Laitoin koneen kasaan ja asettaessani ajoitusmerkkejä kohdalleen huomasin että nokka painaa ykköspytyn venttiilejä kun nokan ajoitusmerkki ylöspäin. Eikö ykköspytyn kuuluisi olla valmiina sytytykseen kun merkit kohdallaan?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.03.2017, 21:13
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Tuplamerkillisiä hihnapyöriä on ennenkin tullu vastaan et kurkkaa onko kahdet merkit
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.03.2017, 17:02
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Mulla on SJ410 aina pikkusen heittänyt perää sivulle kaasun / moottorijarrutuksen voimasta. Samat jutut on käyty läpi mitä tässä on jo ehdoteltu, ratkaisua ei ole löytynyt. Nyt ilmiöön on jo tottunut....
Takalehtien etupuslat? Toitsu ainakin rupeaa ohjaamaan takapäällä huonoilla puslilla.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 23.03.2017, 06:28
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja turakki Näytä viesti
Takalehtien etupuslat? Toitsu ainakin rupeaa ohjaamaan takapäällä huonoilla puslilla.
Nekin jossain vaiheessa uusittiin. Tosin ne on melko pehmeätä ja joustavaa materiaalia, saattavat antaa sen verran paljon myöten että saa aikaan tuon efektin.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 23.03.2017, 06:48
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.133
Perusasetus

Joo palalukolla tuo veteleminen on ihan normi juttu, Oli sitten lock right tai vastaava Siihen tottuu
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 10 (0 jäsentä and 10 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 05:12 (GMT +2).