![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Mennään hiljaa ni keritään by Vellu suzuki samurai x3 range classic ktm400 exc pappa tuna -61 1 rattori
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
kun sähkönen pumppu ei pyöri. Tiiä sitten toimiiko tuo mitenkään järkevästi
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Siinäpä sitä on reilut 100v kalustoa, nyt illasta polkasin vihdoin moponkin käymään ja käväsin pikku koeajolenkin. Jotain säätämistä tarttee sitte tehä kun saa maalauksen jälkeen taas kasattua, mutta 50v vanhaks vehkeeks pelas hyvin
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Taas työt ja toiset harrastukset haittaa rakentelua, mutta jotain pientä saanu kuitenkin aikaiseksi:
- mopo purettu osiksi, tämän kunnostus alkaa kunhan jeeppi on valmis konttorille ja ajetaan tallista ulos - jeepin jarruputkien kiinnityksiä lisäsin reilusti konehuoneeseen ja alustaan - jeepin kaasarin vivustoa muutin hieman, nyt pelaa paremmin ja koko alueella, vaijerin pituus pitää vielä säätää - kaikkea pientä säätöä: käsijarrun vaijerin kiinnityksiä parantelin, jne. Kaasarin vaijerin ja kytkimen säädön jälkeen vois tuon jo ajaa ulos tallista, kävästä koeajolla ja ruveta miettimään millon ois vara viedä tuo leimalle... Olikohan ovien lukot pakollinen varuste? Ainoat sähköt mitä puuttuu on niiden ohjaus. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Eilen käväsin pikasesti säätämässä kaasuvaijerin ja vaihdoin vivuston jousen parempaan.
Tänään aamusta ehti pitkästä aikaa talliin ja vaihdoin susukin leimarenkaat jeepin alle ja eiku tallista ulos. Hieman jotenkin polosen näköinen noilla sirkkelinterillä ![]() Sitten snorkkelinpää takas, karkeampaa rengasta alle, lämppärinletkun korjaus (taitoin sen pois edestä siivapyörän taakse kun jarruputkia laittelin niin arvatkaapa unohtuiko se sinne ja kauanko meni että siinä oli kaksi vekkiä oksentamassa nesteet ulos...) ja uudelleen täyttö nesteellä. Ei muuta kuin tulille ja kovaa ajoa pitkin tonttia. Lämmöt tuntus tuolla ajolla pysyvän kurissa, katotaan miten sitten maantiellä. Jarruja pitää vielä ilmata ja säätää, samoten käsijarru mutta pelaavat jo ihan ok tuon tehostimen kanssa. Yksi ongelmakin löytyi, pakittaessa kun rattia kääntää rupeaa jokin paukkumaan keulassa, tuo pitää selvittää kun ehtii ennen kuin jotain leviää. Nyt tämä saa siirtyä ulkokatokseen odottelemaan jotta siviilikaluston pääsee huoltamaan ja muita rojekteja tekemään välillä tallissa. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Jeeppi odottelee katoksessa lumien sulamista, saa nähä kauanko menee, aamulla sato taas lisää
![]() Mopo olis purettu osiin ja puhalsin ne osat mitkä kaappiin sopii tuolla uudella pallolla: Sitten räpelsin puuttuvan pään ketjusuojaan: Penkin pehmuste ja verhoilu piti tietenkin yrittää tehdä ite. Ihmeen hyvin tuo rouvan vanha kone puri nahkaan: Mopon muovisen etuosan putsasin huolellisesti ja pintahionnan jälkeen ruiskasin pintaan tartunta-, pohja- ja pintamaalit: Mopon rungon puhallus olis seuraava homma, se pitää tehdä tuossa ulkona. Katotaan millon kelit suosii sitä hommaa... |
|
#7
|
||||
|
||||
|
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.09.2014 09:55 |
| 1961 Willys FC-170 | Jeeper | Maasturiprojektit | 25 | 24.01.2014 15:05 |
| Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 | Bajarider | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 13.01.2013 23:16 |
| Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori | Jeeper | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 24.01.2012 15:52 |
| Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti | Jeep-Antti | Maasturiprojektit | 8 | 29.10.2009 12:40 |