![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tämä pisti silmään. Ei kai pumpuissa ole huohotusliitäntää? Ohivuotoöljylle usein on joka vedetään vapaana letkulla öljysäiliöön. Moottorin huohotuksen vetäisin itse imuilman imuputkeen mahdollisimman lyhyesti. Pitkä letku jäätyy pakkasella kun moottorin huohotinletkuun kondensoituuu aina kosteutta.
Viimeksi muokannut Mika_T : 12.03.2017 11:52 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kappas typo. Tarkotin hytikkapumpun kytkimen huohotusta.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Jarrutehostin olis nyt putkitettu paikoilleen. Jarruputkille pitää vielä hommata muutama kiinnike mutta muuten on ilmausta vaille valmis testiin.
Samalla vaihdoin yhden etupään jarruputkista niin sai turhan liitoksen pois. Ens viikolla tulee varmaan ne uudet termarit niin pääsee jäähytyksenkin tekemään loppuun. Saaha nähä joskos tuo olis koeajo kunnossa ens viikonloppuna... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Säätimet tuli niin käväsin pikasesti tekasemassa väliaikaiset kytkennät että pääsee testaamaan pelaisko tuo jäähdytys nyt.
Ainakin tyhjäkäynnillä lämmöt pysyy nyt hyvin kurissa kun voi sekä pumpun kytkeytymistä että flektien kytkeytymistä säätää erikseen 0-120C asteen välillä. Näyttäs ettei enää puutu kuin jarrujen ilmaus niin viikonloppuna pääsee tuohon jokiniitylle testiajolle
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Eikös toi mopo oo Regulus?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Keulan merkin mukaan juu, mutta papereiden mukaan Jupiter
![]() Molemmat norskin, Öglandin valmistamia, SOK kokosi Suomessa Jupitereina ja Vaasan Teräs Reguluksina Ei taida olla merkkien lisäkspaljon eroa noilla versioilla. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Kaikkea pientä sai viikonloppuna tehtyä:
- jarrut alustavasti ilmattu - pääsylkkyjen säätöä vähän tarkistelin - asensin uuden jarruvalokytkimen - kääntöpäät täytetty vaseliinilla - tarvikearkku pultattu kiinni - mekaaniseen vinssiin öljyt sisälle - paikkamaalasin joitain korin paikkoja mitä tullu muuteltua maalauksen jälkeen - uusien termarikytkimien johdotukset tekasin lopullisiksi ja poistin automaattiohjauksen. Hyvin tuntui pelaavan kun tallissa kokeilin, saa nähä miten käy koeajolla sitten ![]() - ohjaustehostin tuntui pelaavan nyt hyvin, ratti kääntyy helposti - jne, jne. Lista lyhenee koko ajan, ei olis montaa juttua enää... Mopon peräkärryn aihiokin tuli, -67 leimattu alumiininen kaljatynnyri ![]() Tuo kyljelleen, alle putkirunko, taakse yksi pyörä ja kardaanin ristikolla mopon perään. Valot jne. kohilleen ja sitten konttorilta vielä toinen kilpi niin saa kärryn perään näkösälle. Mopon penkkiin tuli hommattua nahkat ja teret + pehmuste, pitää kokeilla harjotella sillä ja sitten jos onnistuu edes jotenkin niin vois tekasta nuo jeepinkin penkit... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.09.2014 09:55 |
| 1961 Willys FC-170 | Jeeper | Maasturiprojektit | 25 | 24.01.2014 15:05 |
| Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 | Bajarider | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 13.01.2013 23:16 |
| Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori | Jeeper | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 24.01.2012 15:52 |
| Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti | Jeep-Antti | Maasturiprojektit | 8 | 29.10.2009 12:40 |