![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tätä seuraan mielenkiinnolla. Hyvä meininki ja tsemppiä!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Lähtihän se viimein tulille (myös ilman liekkiä)
https://www.youtube.com/watch?v=rrd4_TYfzNY
__________________
Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Taas on tullut tallilla ährättyä. Etupään puslia tuli vaihdeltua kun olivat hiukan hapertuneet. Vaihtokunnossa olleet jo aika kauan. Uudet iskarit laitoin myös. Kohtalaisen hyvin aukeili vanhat pultit.
Automaatille virittelin lisäjäähdytystä, kennossa pitäisi riittää pinta-ala. Taustalla vielä sähköflekti tarvittaessa puhkumaan. Melkoinen määrä edellisten omistajien sähkövirityksiä tullut poistettua. Releet ja sulakkeet eivät ilmeisesti ole olleet tuttuja. Suoria johdotuksia akulta katkaisijan kautta laitteille. Ja tietty useita erivärisiä ja paksuisia johtoja abikoilla peräkkäin. Auto olikin nyt ajokunnossa niin sain vihdoin käännettyä sen tallissa toisinpäin. Lava on aavistuksen hapan, vielä mietin koitanko tuon ehjätä vai laitanko flatbedin. Lava oli kiinni kahdeksalla pultilla joista kahdeksan katkesi melko helposti. Liekö ruosteisia heikkoja pultteja tai sit oon vaan niin vahva. Runko vaikuttaa edelleen terveeltä. Ainoastaan (toistaiseksi) takaiskarien kiinnitykset joudun tekemän uusiksi. Joku ne on näköjään kertaalleen hitsannut, mutta laitetaan nyt kunnolla =)
__________________
Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Pakkeloinnin lisäksi edellinen omistaja näkyy olleen peto myös hitsaamisessa.
Korin alakulmassa oli melkoisen kokoinen reikä peitetty erinäisillä peltilapuilla jotka osin hitsattu ja osin pakkeloitu kiinni. Iskarin yläpään kohdalla oli rungossa ruostunut reikä, päällä ohkanen pellin pala paikoitellen hitsattu ja toiselta puolelta oikein reilusti hitsattu ja moneen kertaan päällekkäin. Mitähän tuolta vielä löytyy kun alkaa huonoja kohtia poistamaan...
__________________
Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kävit hakemassa lisää kaasua jo?
![]()
__________________
------------------------------------ Etelä-Suomen Offroad ry ------------------------------------ |
#6
|
||||
|
||||
![]() Jenkki on jees vai mitense menee
Hieno prokkis
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ettei homma ihan liian helpoksi kävisi niin alampa hahmottelemaan kierrejousialustaa.
Defenderin tukivarsissa riittäisi akselimassa. Saa tarjota jos löytyy ylimääräisenä järeitä tukivarsia. Rungosta saa tuon jälkeen napsastus 50 senttiä pois akselin takaa. Nykyinen melko mittava taka-ylitys pienenee huomattavasti. Kaasupulloa täyttämään ja lisää lankaa kemppiin...
__________________
Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Ford f150 puretaan | kippo86 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 02.12.2014 20:54 |
Myyty Ford F150 takaveto | erzi | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.10.2013 14:56 |
Ford F150/Bronco korotus | m.k. | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 10.10.2011 23:21 |
Myydään ford f150 | ilkka von eberc | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.05.2011 17:56 |
Myydään Ford F150 4x4 | speedbird | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 09.03.2010 22:34 |