![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Hehkut toimii. Ei pitäisi olla sammutin päällä.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Jos...
Löpöä tulee Virtaa tulee Sammutin ei ole päällä Niin mitä en ymmärrä? Nyky autossa vois olla bitti poikittain mut epäilen ettei Hj:ssa |
|
#3
|
||||
|
||||
|
kokeile pilotilla
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ilmattu suuttimen putkia löysäämällä? Vai vaan suodatimesta?
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Suodattimesta ilmattu. Voiko pumppu antaa liikaa ainetta että ei jaksaisi lähteä käyntiin? Kävin hakemasaa auton ja ajoin tallille eikä lähe enää käyntiin. Voiko pumpussa olla ajotus vituillaan? Jos hehkuille tekisi hyppy johon että hehkuttaa koko ajan? Mikä muu voi olla jos hehkut toimii ja ainetta saa??
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Kannattaavarmaan ilmata suuttimen putkista, saattaa olla ilmakupla suodattimen jälkeen, tai sitten eetterillä pyörimään niin saattaa tulla ilmat mukana ja hyvällä tuurilla lähteä tulille...
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tarkotus on ollu tänne lisätä tästä omastaki juttua mutta ei vaan oo saanu aikaseks, vaikka 2014 asti ollu jo..
![]() Eli, HJ61 vm 1990 ja 650tkm ajettu. Perus jutskia, lukkoakselit, 33/12.5 kesäks ja 33/10.5 talveks nastoilla.. huoltoauto... OME korottava alusta + iskarit. Kattoteline riittävällä maasto valaistuksella sekä xenon pitkät. Ent.om tekemät melko jytäkät puskurit, näille tosin on kosmeettisia suunnitelmia. Mekaaninen vinssi keulilla.Välijäähy + Supran(?)isompi turbo, hieman syöttöjä lisätty myös. 3" putki. Sähkölasit. ![]() Sekä maalattu -16 syksyllä Raptorilla. Alkuperäiset levikkeet on olemassa, mutta vielä työn alla.
__________________
HJ61 -90 Käyttis HJ61 -87 projekti HJ61 -88 Projekti HDJ80 -93 Käyttis BJ75 -86 Projektijonossa HJ60 -88 Varaosa HJ60/61 -88 -myyty |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Saatiin käyntiin eetterillä mutta helvetin huonosti lähti.. Hehkut toimii, ilmaa ei pitäs olla järjestelmässä.. Onko ideoita mistä vois johtua?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Discovery topic | Heguli | Chit-Chat | 266 | 21.08.2025 08:39 |
| Huutonet Topic | psychobilly | Linkit | 15 | 03.03.2016 22:38 |
| Syntymäpäiväonnittelu -topic | Skorpioni | Chit-Chat | 116 | 02.03.2014 18:32 |
| Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |