Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.03.2017, 06:57
JJuuso JJuuso ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.03.17
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 43
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
noo toimiiks hehkut? onks siin joku sammutin päällä?
Hehkut toimii. Ei pitäisi olla sammutin päällä.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.03.2017, 07:10
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Viestit: 1.453
Perusasetus

Jos...
Löpöä tulee
Virtaa tulee
Sammutin ei ole päällä
Niin mitä en ymmärrä?
Nyky autossa vois olla bitti poikittain mut epäilen ettei Hj:ssa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.03.2017, 08:50
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

kokeile pilotilla
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.03.2017, 09:26
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

Ilmattu suuttimen putkia löysäämällä? Vai vaan suodatimesta?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 11.03.2017, 14:43
JJuuso JJuuso ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.03.17
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 43
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heikki L Näytä viesti
Ilmattu suuttimen putkia löysäämällä? Vai vaan suodatimesta?
Suodattimesta ilmattu. Voiko pumppu antaa liikaa ainetta että ei jaksaisi lähteä käyntiin? Kävin hakemasaa auton ja ajoin tallille eikä lähe enää käyntiin. Voiko pumpussa olla ajotus vituillaan? Jos hehkuille tekisi hyppy johon että hehkuttaa koko ajan? Mikä muu voi olla jos hehkut toimii ja ainetta saa??
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.03.2017, 15:04
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Viestit: 1.453
Perusasetus

Kannattaavarmaan ilmata suuttimen putkista, saattaa olla ilmakupla suodattimen jälkeen, tai sitten eetterillä pyörimään niin saattaa tulla ilmat mukana ja hyvällä tuurilla lähteä tulille...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.03.2017, 16:34
141:n Avatar
141 141 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.11.13
Sijainti: P-Savo
Viestit: 358
Smile

Tarkotus on ollu tänne lisätä tästä omastaki juttua mutta ei vaan oo saanu aikaseks, vaikka 2014 asti ollu jo..

Eli, HJ61 vm 1990 ja 650tkm ajettu.
Perus jutskia, lukkoakselit, 33/12.5 kesäks ja 33/10.5 talveks nastoilla.. huoltoauto...
OME korottava alusta + iskarit.
Kattoteline riittävällä maasto valaistuksella sekä xenon pitkät.
Ent.om tekemät melko jytäkät puskurit, näille tosin on kosmeettisia suunnitelmia. Mekaaninen vinssi keulilla.
Välijäähy + Supran(?)isompi turbo, hieman syöttöjä lisätty myös. 3" putki.
Sähkölasit.
Sekä maalattu -16 syksyllä Raptorilla. Alkuperäiset levikkeet on olemassa, mutta vielä työn alla.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	005.jpg‎
Views:	353
Size:	154,9 Kt
ID:	77082   Click image for larger version

Name:	004.jpg‎
Views:	379
Size:	80,2 Kt
ID:	77081   Click image for larger version

Name:	001.jpg‎
Views:	376
Size:	70,9 Kt
ID:	77080   Click image for larger version

Name:	066.jpg‎
Views:	418
Size:	39,3 Kt
ID:	77079  
__________________
HJ61 -90 Käyttis
HJ61 -87 projekti
HJ61 -88 Projekti
HDJ80 -93 Käyttis
BJ75 -86 Projektijonossa
HJ60 -88 Varaosa
HJ60/61 -88 -myyty
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 11.03.2017, 22:41
JJuuso JJuuso ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.03.17
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 43
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmk Näytä viesti
Kannattaavarmaan ilmata suuttimen putkista, saattaa olla ilmakupla suodattimen jälkeen, tai sitten eetterillä pyörimään niin saattaa tulla ilmat mukana ja hyvällä tuurilla lähteä tulille...
Saatiin käyntiin eetterillä mutta helvetin huonosti lähti.. Hehkut toimii, ilmaa ei pitäs olla järjestelmässä.. Onko ideoita mistä vois johtua?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Discovery topic Heguli Chit-Chat 266 21.08.2025 08:39
Huutonet Topic psychobilly Linkit 15 03.03.2016 22:38
Syntymäpäiväonnittelu -topic Skorpioni Chit-Chat 116 02.03.2014 18:32
Flippikeula topic Repro Tekniikka & Jutustelu 14 03.12.2007 21:37


Sivu luotu: 13:23 (GMT +2).